فرهنگی
1402/3/23 سه‌شنبه
دانشگاه پیام نور قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاه های استان بوشهر شد
در دیدار نهایی مسابقات فوتسال دانشگاهای استان بوشهر دانشگاه پیام نور با غلبه بر دانشگاه خلیج فارس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

.



اولین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه های استان بوشهر ویژه پسران دانشجو با حضور شش تیم از دانشگاه های پیام نور، خلیج فارس، علوم پزشکی، فنی و حرفه ای، علمی و کاربردی فرهنگیان برگزار شد.
این مسابقات در دو گروه سه تیمی انجام شد که در گروه اول تیم دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و در گروه دوم تیم های دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه ای با هم به رقابت پرداختند.
تیم های دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی از گروه اول و تیم های دانشگاه خلیج فارس و فرهنگیان از گروه دوم به نیمه نهایی رسیدند و در دیدار نهایی سهم هر کدام از تیمها در وقت قانونی یک گل بود که دانشگاه پیام نور موفق شد در ضربات پنالتی دانشگاه خلیج فارس را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

اعضای تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان بوشهر
سرمربی: سید عادل میری
سرپرست: اسماعیل احمدنیا
بازیکنان: عرشیا برزگرزاده/پوریا شهبازی/علی تکین/موعود زنده بودی/محمدرضا کشاورز/سعید خلیفه برازجانی/محمدرضا کشوادی/محمدرضا زنده بودی/علی جهان خوش/حسن سوسنی/سبحان صفایی/ابوالفضل زنگویی


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر