اخبار
1397/11/13 شنبهطی مراسمی
جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور گناوه برگزارشد
جشن دانش آموختگان 35 نفر دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه برگزارشد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در جشن دانش آموختگی دانشجویان و تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نورواحد گناوه افزود: دانشگاه ها و توسعه آموزش عالی در دنیا سه نسل را پشت سرگذاشته و هم اینک درنسل چهارم قرار دارد.

وی اظهارداشت: دانشگاه های معتبر دنیا هم اینک در نسل چهارم و خلاق و نوآور قرار دارند و انسان هایی تحول گرا تربیت می کنند.

دکتر بحرانی خطاب به دانش آموختگان گفت: باتوجه به اینکه فصلی از عمر خود را با دانش آموختگی سپری کردید و امروز به جمع خیل دانش آموختگان پیوستید باید این فرایند را همواره مدنظر قرار دهید که آموزش همیشه اصل است اما باید به مسایل پژوهشی و کارآفرینی و خلاقیت و نوآوری گرایش و در توسعه منطقه خود سهیم شوید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از دانشجویان و دانش آموختگان گناوه خواست در قالب تشکل ها و انجمن های علمی در توسعه و پیشرفت دانشگاه این منطقه همت و تلاش مضاعف کنند.

وی از تلاش و زحمات مرتضی سیاوشی رئیس سابق دانشگاه پیام نور گناوه قدردانی کرد و از رئیس جدید خواست تا در تداوم برنامه های قبل با همکاری دانشجویان تلاش و همت مضاعف کند.

فرماندارگناوه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی برکات و دستاوردهای گرانبهایی در همه عرصه ها بویژه ایجاد، توسعه و پیشرفت مراکز علمی نصیب کشور کرده است.

سیدعلی پاک نژاد افزود: دانشگاه پیام نور گناوه یکی از دانشگاه های برتر و موفق در استان بوشهر است که با تلاش مسئولان و استادان و دانشجویان آن به این مهم نایل شده است.

وی اظهارداشت: درحالیکه در 40 سال پیش دانشگاه و مرکز علمی در بیشتر نقاط کشور بویژه گناوه وجود نداشت هم اینک این شهرستان دارای 3 مرکز علمی است که فرزندان آن به فراگیری کسب علم و دانش مشغول هستند و این از برکات و دستاوردهای انقلاب است.

فرماندارگناوه از خدمات 4 ساله رئیس سابق دانشگاه پیام نور این شهرستان تقدیر کرد و از رئیس جدید خواست در ارتقای این مرکز علمی تلاش مضاعف کند.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه های دهه فجر این شهرستان تا 18 بهمن همراه با جشن و شادی و در ایام فاطمیه برنامه های مذهبی مطلوبی برگزار خواهد شد.

در این آیین برنامه های متنوعی اجرا و درپایان مجید قربانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور گناوه معرفی و از خدمات مرتضی سیاوشی رئیس سابق تقدیر شد.






 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر