اخبار
1397/11/13 شنبه
جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور گناوه برگزارشد
طی مراسمی
جشن دانش آموختگان 35 نفر دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه برگزارشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در جشن دانش آموختگی دانشجویان و تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نورواحد گناوه افزود: دانشگاه ها و توسعه آموزش عالی در دنیا سه نسل را پشت سرگذاشته و هم اینک درنسل چهارم قرار دارد.

وی اظهارداشت: دانشگاه های معتبر دنیا هم اینک در نسل چهارم و خلاق و نوآور قرار دارند و انسان هایی تحول گرا تربیت می کنند.

دکتر بحرانی خطاب به دانش آموختگان گفت: باتوجه به اینکه فصلی از عمر خود را با دانش آموختگی سپری کردید و امروز به جمع خیل دانش آموختگان پیوستید باید این فرایند را همواره مدنظر قرار دهید که آموزش همیشه اصل است اما باید به مسایل پژوهشی و کارآفرینی و خلاقیت و نوآوری گرایش و در توسعه منطقه خود سهیم شوید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از دانشجویان و دانش آموختگان گناوه خواست در قالب تشکل ها و انجمن های علمی در توسعه و پیشرفت دانشگاه این منطقه همت و تلاش مضاعف کنند.

وی از تلاش و زحمات مرتضی سیاوشی رئیس سابق دانشگاه پیام نور گناوه قدردانی کرد و از رئیس جدید خواست تا در تداوم برنامه های قبل با همکاری دانشجویان تلاش و همت مضاعف کند.

فرماندارگناوه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی برکات و دستاوردهای گرانبهایی در همه عرصه ها بویژه ایجاد، توسعه و پیشرفت مراکز علمی نصیب کشور کرده است.

سیدعلی پاک نژاد افزود: دانشگاه پیام نور گناوه یکی از دانشگاه های برتر و موفق در استان بوشهر است که با تلاش مسئولان و استادان و دانشجویان آن به این مهم نایل شده است.

وی اظهارداشت: درحالیکه در 40 سال پیش دانشگاه و مرکز علمی در بیشتر نقاط کشور بویژه گناوه وجود نداشت هم اینک این شهرستان دارای 3 مرکز علمی است که فرزندان آن به فراگیری کسب علم و دانش مشغول هستند و این از برکات و دستاوردهای انقلاب است.

فرماندارگناوه از خدمات 4 ساله رئیس سابق دانشگاه پیام نور این شهرستان تقدیر کرد و از رئیس جدید خواست در ارتقای این مرکز علمی تلاش مضاعف کند.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه های دهه فجر این شهرستان تا 18 بهمن همراه با جشن و شادی و در ایام فاطمیه برنامه های مذهبی مطلوبی برگزار خواهد شد.

در این آیین برنامه های متنوعی اجرا و درپایان مجید قربانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور گناوه معرفی و از خدمات مرتضی سیاوشی رئیس سابق تقدیر شد.





تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir