كوچك يا بزرگ كردن بخش :.افتخارات دانشگاه
راه یابی انیمشن دانشجوی پیام نور بوشهر به مرحله نهایی جشنواره بین المللی دانشجویان خلاق در ژاپن انیمیشن((پناه بده)) ساخته دنیا کرم زاده ،دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر، به مرحله نهایی جشنواره بین المللی دانشجویان خلاق در ژاپن راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  دنیا کرم زاده در خصوص این انیمیشن گفت: انیمیشن  ((پناه بده )) در خصوص پناه جویانی است  که مورد ظلم واقع شده اند و از جانب کودکان کشورهای مختلف جهان مورد استقبال قرار می گیرند.

وی افزود: این انیمشن به سبک دو بعدی و دستی کار شده است و در ساخت آن فرزانه گلچمن دانشجوی پیام نور مرکز بوشهر به عنوان مدیر گرافیک و طراح کاراکتر ها  ، محمد علی کنار کناری  به عنوان  دستیار کارگردان , تصویربردار ,اسکن و ویرایش عکس ها و نسرین چکری زاده دانشجوی دیگر دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر  در بخش تولید انیمیشن ومن نیز به عنوان  کارگردان , انیماتور , تدوینگر و صداگزار حضور داشته ام .

دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: این  سومین انیمیشنی ست که می سازم و کار تولید آن اواخر سال 1394 پایان پذیرفته است.

دنیا کرم زاده افزود: مرحله نهایی جشنواره دانشجویان خلاق در اواسط آبان ما ه سال جاری برای چهارمین سال پیاپی در کشور ژاپن و در شهر ایسکا برگزار خواهد شد. هدف این جشنواره اهمیت دادن به استعداد های جوان و ترفیع آن ها به عنوان  نماینده نسل جدید است.

شایان ذکر است  انیمیشن دیگری از دنیا کرم زاده با عنوان   ((به دنبال زندگی)) جز شش انیمیشن برگزیده سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال  که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزارگردید معرفی شد و به عنوان تنها نماینده استان بوشهر دربخش انیمیشن به بخش نهایی راه یافت. این انیمیشن نیز درخصوص کودکانی است که جنگ بر روی زندگی آنها تاثیر گذاشته و آنها را ازدنیای شاد کودکی دورکرده است.

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر