فرهنگی
1402/2/27 چهارشنبهطی مراسمی
از انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان بوشهر تجلیل شد.
از انجمن های علمی و کانون های فرهنگی برتر دانشگاه پیام نور استان بوشهر که در جشنواره های حرکت و رویش دانشگاه پیام نور موفق به کسب عناوین برتر شده بودند تقدیر شد.

.



طی این مراسم که توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور استان بوشهر و با حضور دکتر چم‌کوری ریاست دانشگاه پیام نور استان، حاج آقا حاجیانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و مدیران استانی دانشگاه پیام نور استان برگزار شد، از دانشجویان برگزیده مراکز و واحدهای پیام نور استان در جشنوار‌های رویش و حرکت دانشگاه پیام نور تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در ابتدای این جلسه مدیر فرهنگی دانشگاه گزارش مختصری از دستاوردهای دانشجویان در جشنواره حرکت و رویش بیان کرد.
مصیب اشکی گفت: برای دومین سال پیاپی انجمن های علمی دانشگاه پیام نور استان بوشهر موفق به کسب رتبه اول جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور کشور شده اند. انجمن علمی زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر موفق به کسب دو عنوان نخست در بخش انجمن های برتر علوم انسانی و نشریات علوم انسانی شد. انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور گناوه توانست در بخش مسابقه و در بخش ویژه جشنواره حرکت دو عنوان نخست را به دست آورد و نشریه انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه پیام نور بوشهر؛ سیتو لوژی موفق به کسب رتبه سوم بخش نشریات شد.
وی افزود در ششمین جشنواره رویش نیز کانون های فرهنگی و دانشجویی استان بوشهر موفق به کسب 5 رتبه اول و یک رتبه دوم شدند. در بخش کانون برتر کانون کتاب و کتابخوانی رتبه برتر این بخش را کسب کرد. دربخش تئاتر منولوگ کانون تئاتر این دانشگاه موفق به کسب عناوین اول و دوم این بخش شد. کانون گویندگی و اجرا نیز توانست در بخش خبر، رسانه و فضای مجازی رتبه اول و در بخش کانون های هنری و ادبی رته دوم را کسب نماید. همچنین محمد منصوری فرد در بخش تک نوازی سازه‌ای جهانی موفق به کسب رتبه برتر شد.
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دانشجویان یکی مهترین عوامل تاثیر گزاری در جامعه هستند و موتور محرک جریان های مختلف علمی،فرهنگی و اجتماعی به حساب می آیند.
دکتر مجید قربانی از دانشجویان خواست که با روحیه مطالبه‌گری خود باعث رونق هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی دانشگاه باشند.
در این برنامه اساتید مشاور و دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
سپس دکتر چم‌کوری؛ ریاست پیام نور استان نیز ضمن ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت به دانشجوان توصیه نمود که فعالیتهای خود را با استفاده از نرم‌افزارهای موجود بروز کنند و به سمت و سوی فعالیتهای دانش‌بنیان و کاربردی در سطح جامعه حرکت کنند.
در پایان مراسم از دانشجویان برگزیده و اساتید مشاور که با آنان همکاری داشته‌اند تقدیر به عمل آمد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر