اخبار
1402/2/10 یکشنبهبه مناسبت روز روانشناس
گرمیداشت روز روانشناس در دانشگاه پیام نور بوشهر
به همت مدیریت فرهنگی و انجمن روانشناسی دانشگاه پبیام نور بوشهر و با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر، معاونت اجتماعی ناجا استان بوشهر، مدیریت موسسه خیریه دارالاکرام بوشهر جمعی از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی بوشهر مراسمی به مناسبت روز روانشناس در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار گردید.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در این مراسم ابتدا دکتر چم‌کوری؛ ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن تبریک این روز به دانشجویان و اساتید این روانشناسی و مشاوره، با اشاره پیشینه علم روانشناسی از زمانیکه بخشی از علم فلسفه بود و تالیفاتی در این زمینه از ارسطو و ابن‌سینا و فارابی نگاشته شد و بعدها بعنوان یک رشته مستقل شناخته شد تا جائی‌که امروزه اهمیت دانش روانشناسی بعنوان یک رشته میان‌رشته‌ای و فراگیر به جائی رسیده تمامی حوزه‌های علوم انسانی را در‌بر می‌گیرد و هیچ رشته‌ای بی‌نیاز از روانشناسی نمی‌باشد.
ایشان افزود با توجه به اینکه روانشناسی علمی‌است که به رفتار و ذهن انسانها می‌پردازد بنابراین تمامی حوزه‌های دیگر از جمله پلیس، قاضی و ... چون با رفتار انسان سروکار دارند و بعد خیلی مهم انسان نیز رفتار اوست که به حوزه روانشناسی می‌پردازد بنابراین اهمیت دانش روانشناسی دوچندان می‌گردد.
در ادامه سرهنگ طهماسبی؛ معاونت محترم اجتماعی ناجا و جناب آقای کروبی مدیریت محترم موسسه دارالاکرام بوشهر نیز هرکدام به تبریک این روز و بیان سخنانی در رابطه با این موضوع پرداختند.
پس از آن با اجرای موسیقی و استند‌آپ کمدی و پخش تیزر فعالیتهای انجمن علمی روانشناسی در پایان از اساتید، دانشجویان  و کلیه کسانی‌که با انجمن علمی روانشناسی همکاری داشتند تقدیر بعمل آمد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر