برگزیده ها
1402/12/22 سه‌شنبه
برگزاری جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور
جشن ازدواج ۱۷ زوج دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور و دکتر پریمی معاون اداری مالی و دکتر حیدری مدیر کل روابط عمومی دانشگاه در بوشهر برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دکتر تقی زاده در این مراسم ضمن تاکید بر مقوله ازدواج آسان اظهار داشت: ازدواج های دانشجویی از جمله ازدواج‌های ماندگار و پایدار می‌باشد که بر پایه شناخت، دانش و فرهیختگی انجام می‌گردد و عموماً این ازدواج‌ها در مسیر تشکیل خانواده، تحکیم بنیان‌ خانواده و تعالی جامعه نقش مهمی دارد.
ریاست دانشگاه ادامه داد: جهان هستی بر مبنای زوجیت شکل گرفته و بر اساس آیات قرآن کریم زن و مرد با ازدواج در کنار هم آرامش می‌گیرند و هر دو با فهم و درک متقابل و از خودگذشتگی به نفع همدیگر، می توانند مایه آرامش یکدیگر قرار گیرند.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین بر مقوله جوانی جمعیت نیز تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر جوانی جمعیت دارند که این ازدواج دانشجویی می‌تواند فرزندآوری را تقویت کند و رشد جمعیت و شادابی جامعه را نیز در پی داشته باشد.
ایشان در پایان افزود: هر اتفاقی در عالم ثمره و نتیجه‌ای دارد و نمی‌شود ابتر و بی اثر بماند؛ در جریان خلقت انسانها همواره نسبت به اینکه این زوجیت، معنا و ثمره بدهد امری مهم مطرح بوده و آن اولاد و فرزندان پاک سرشت است حتی مطالعات نیز نشان داده است فاصله مناسب فرزندآوری برای زوجین به صمیمیت، تربیت درست و عناصر موثر اجتماعی کمک می‌کند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر