برگزیده ها
1402/2/9 شنبه
مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور بوشهر راه اندازی شد
مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور استان بوشهر به مناسبت روز جهانی روانشناس و مشاور با موضوعات تحصیلی، شغلی و کسب و کار، خانواده و پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، حقوقی، اختلالات بالینی، اعتیاد، مذهبی و ... با بهره‌گیری از کادری مجرب و کارآزموده با مدارج علمی بالا با استفاده از شیوه‌های علمی و تخصصی به مراجعان خود سرویس‌دهی کاملا محرمانه و رایگان می‌دهد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دکتر محمد چم‌کوری ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور گفت: در این مرکز گروهی از مشاوران و درمانگرانِ دارای مجوز فعالیت در حوزه های تحصیلی، شغلی و کسب و کار، خانواده و پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، حقوقی، اختلالات بالینی،اعتیاد، مذهبی و مشکلات فردی حضور می‌یابند تا با کمک به جامعه علمی و خانواده‌های آنها بتوانند زمینۀ رشد و کامیابی آن ها را بیش از پیش فراهم سازند.
ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود، ما در این مرکز محیطی سرشار از امنیت و حمایت برای مراجعین فراهم می‌سازیم تا با نهایت اطمینان با مسائل و مشکلات خود روبرو شده و با مشاوره گرفتن از کادر متخصص و مجرب بتوانند از ظرفیت‌های زندگی خود برای بهتر زیستن بهره ببرند. چنانچه شما نیز درگیر مسائل رابطه‌ای، اضطراب، افسردگی، اختلال، وسواس فکری و عملی و ... هستید و خود را نیازمند اطلاعات و دانش کافی برای مواجهه صحیح با موارد مذکور می‌دانید می‌توانید با مشاوران این مرکز به صورت حضوری با اخذ نوبت قبلی در تماس باشید.
در ادامه دکتر خاتون پورمودت؛ مدیر گروه روانشناسی و مشاوره دانشگاه گفت: بی‌شک یکی از ارکان اساسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وجود دانشجویان میباشد. آنها در بدو ورود به دانشگاه احتمالا با مسائل و مشکلاتی از قبیل مشکلات تحصیلی، بین فردی خانوادگی، ازدواج و مشکلات هیجانی و عاطفی که نیازمند به مداخلات بالینی مواجه خواهند شد. و وجود حمایتهای اجتماعی در کاهش این مشکلات و تنشها کارساز خواهد بود. یکی از مراکز حمایتی که می‌تواند نقش اساسی در بهبود مشکلات و افزایش سلامت روان و بهزیستی روانشناختی این قشر از جامعه داشته باشد وجود مراکز مشاوره و روان‌درمانی در سطح دانشگاه‌ است.
ایشان ضمن بیان اینکه مراکز مشاوره باید محیطی امن برای بیان مشکلات و رنجهای افرادی باشد که بدنبال کمک و حل مشکل هستند گفت: اولین رسالت این مرکز مشاوره ارایه خدمات روانشناختی به دانشجویان و کارکنان دانشگاه و خانواده آنها بر اساس مدل 4 مرحله‌ای که خدمات خود را در سه بخش پیشگیری، درمان و رشد و پیشرفت تحصیلی و افزایش بهزیستی ارایه می‌دهند.
محل مرکز مشاوره دانشگاه در طبقه اول ساختمان علوم انسانی، جنب سالن اجتماعات قرار دارد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر