برگزیده ها
1401/12/10 چهارشنبه
برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور استان بوشهر
همزمان با اعیاد شعبانیه جشن بزرگ ازدواج دادنشجویی با حضور مزدوجین دانشجوی مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار گردید.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر این مراسم پس از قرائت کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی با سخنرانی حجه‌الاسلام والمسلمین حاج آقا جمالی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر ادامه یافت. ایشان ضمن تبریک به مزدوجین دانشجوبه توصیه‌هایی راجع به ازدواج آسان و ارزشمندی این سنت الهی پرداخت.
درادامه دکتر چمکوری؛ ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر پس از تبریک به زوجهای دانشجو و تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم در باره ازدواج گفت: ازدواج یا نکاح یکی از عقدهای مقدس و محترم برای ما و همه ادیان می‌باشد. ستاد ازدواج بعنوان یک نهاد مقدس هدفی آسمانی و باارزش دارد. نکاح و ازدواج از همه عقدهایی که بشر در طول زندگی منعقد می‌کند مقدس‌تر و باارزشتر است، چراکه ازدواج باعث بقای نسل می‌شود و از آنجا که کشور ما یک کشور تاریخی، کهن و دارای ارزشهای والایی در طول تاریخ بوده است لذا این کشور نیازمند این است که ما مردمان و آحاد این سرزمین تمام تلاش خود را برای خدمت به جوانان صرف کنیم.
لازم به یادآوریست این مراسم در روز سه‌شنبه مورخ 09/12/1401 با حضور 13 زوج دانشجوی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور به همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، مدیریت فرهنگی، هیات محبین اهل بیت علیهم السلام و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر