برگزیده ها
1401/10/4 یکشنبه
حضور معاونت محترم دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در پیام نور استان بوشهر
بازدید معاونت محترم مدیر کل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور از روند برگزاری آزمون پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ مراکز و واحدهای استان بوشهر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، سرکار خانم دکتر قنبری مله با حضور در دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون‌های مراکز و واحدهای این استان، با اعضای امتحانات و کارکنان نیز دیدار و گفتگو کرد.
ایشان همچنین در دیدار با دانشجویان به بررسی مشکلات و خواسته‌های آنان پرداخت و سپس از بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله وضعیت کلاسها، کتابخانه، سالن مطالعه، کارگاه‌های آزمون الکترونیک، قرنطینه، مخزن و ... نیز بازدید کرد.
وی در پایان ضمن دیدار با آقای دکتر چمکوری سرپرست دانشگاه استان، آقای دکتر یدی مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان، حاج آقا حاجیانی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان و همچنین جناب آقای حداد و سرکار خانم صالحی مدیران محترم آموزش استان و مرکز بوشهر با بیان گزارشی از نقاط قوت و ضعف هر کدام از مراکز و واحدهای مورد بازدید، ضمن ابراز خرسندی از وضعیت برگزاری آزمون‌های استان نتیجه بازدید را رضایت‌بخش و مطلوب ارزیابی کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر