برگزیده ها
1401/9/27 یکشنبه
استقبال از شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور استان بوشهر
مراسم استقبال از شهید گمنام 8 سال دفاه مقدس در محل نمازخانه دانشگاه پیام نور استان بوشهربا شکوه هرچه تمامتر توسط همه دانشگاهیان پیام نور استان بوشهر برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در این مراسم که با حضور اساتید، دانشجوان و کارکنان دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار شد سرهنگ زارعی از راویان دفاع مقدس گفت: کاری که ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی انجام دادیم با ایستادگی در مقابل بیش از 50 ابرقدرت جهان به واسطه حضور بیش از 800 هزار نفر از آزادمردان این سرزمین رخ داد.
وی همچنین به بیان خاطراتی از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین رزمندگان دفاع مقدس پرداخت.
در ادامه توسط حاج محمدرضا رازقی‌پور مرثیه خوانی و روایتگری زندگی شهدا از دیگر برنامه‌های مراسم استقبال از شهید گمنام بود که در محل نمازخانه دانشگاه پیام نور بوشهر انجام گردید.
یادآور می‌شود این شهید والامقام یکی از سه شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس است که در روز شنبه مورخ 26 آذرماه وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال خانواده معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح و قشرهای مختلف مردم قدرشناس بوشهر قرار گرفت. از این سه شهید گمنام یک شهید ۱۸ ساله و دو شهید دیگر ۲۶ ساله بوده که یک شهید در بندرگاه بوشهر، یک شهید در روستای درازی شهرستان دشتی و دیگر شهید گمنام در روستای بندر عامری بخش دلوار تشییع خواهد شد..

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر