به گزارش یوپنا، امیرحسین بهروز افزود: کلیه پذیرفته شدگان لازم است تصویر مدارک شامل؛صفحه اول و توضیحات شناسنامه، کارت ملی روی آن وپشت آن،مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (۶٫۳٫۳) یا دیپلم نظام سالی واحدی به همراه مدرک پیش دانشگاهی(پذیرفته شدگان فاقد مدارک فوق می توانند مدرک کاردانی یا دیپلم ۱۲ ساله قدیم ارائه دهند) ومدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه اقایان) را با حجم حداکثر ۲۵۰کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.

وی بار دیگر تاکید کرد:ثبت نام این دوره به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزشی گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می پذیرد .
وی همچنین به تسهیلات ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: تمامی پذیرفته شدگان می توانند ضمن ثبت نام در دانشگاه از کلیه تسهیلات مالی از جمله وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی با بازپرداخت پس از فارغ التحصیلی، تسهیلات وام ۲۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد ۱/۴ درصد و تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی خرید گوشی هوشمند و تبلت با کارمزد ۴ تا ۶ درصد بهره مند شود.

بهروز با اشاره به برگزاری موفق بیش از ۴۸ میلیون نفرساعت کلاس آموزشی و ۳ میلیون نفر آزمون الکترونیک در ترم گذشته افزود: با توجه به شیوع کرونا آموزش دروس نظری در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیک و دروس عملی با حفظ پروتکل ها و درصورت موافقت ستادهای کرونای استانی برگزار خواهد شد.

لینک نتایج ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور(کلیک کنید)

چند نکته مهم


داوطلبینی که درخواست تغییر رشته دارند می توانند با گذراندن یک ترم و پاس کردن ۱۲ واحد با معدل حداقل ۱۲ تغییر رشته دهند

.

شهریه فرزندان شهدا و همچنین فرزندان جانباز بالای ۲۵ درصد از طریق بنیاد شهید پرداخت خواهد شد.

داوطلبینی که در ثبت نام براساس  سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور قبول نشده اند میتوانند در مرحله تکمیل ظرفیت دوباره ثبت نام کنند. بدیهی است برای قبولی صددرصد لازم است علاوه بر روی رشته مورد نظر خود چند رشته دیگر نیز ثبت نام نمایند و بعد از گذراندن یک ترم به رشته دلخواه خود تغییر رشته  دهند
کسانی که در شهرهای دیگر(شبانکاره، اهرم ، خورموج ، و ....) پذیرفته شده اند، می توانند پس از ثبت نام و براسال تاریخ که اعلام خواهد شد، درخواست مهمان به مرکزدیگرراارائه دهند.

 


آشنایی با  سایت های مورد نیاز دانشجویان
خبرگزاری دانشگاه پیام نور
https://upna.ir/
پورتال  پیام نور کشور :    www.pnu.ac.ir
جهت دریافت آخرین اخبار ،اطلاعیه ، آیین نامه ها و بخشنامه های جدید به این سایت مراجعه نمایید .
سامانه جامع آموزشی گلستان : www.reg.pnu.ac.ir
جهت امور ثبت نام غیر حضوری ،انتخاب واحد ،حذف و اضافه  ،پرداخت شهریه ،مشاهده نمرات و سایر امور آموزشی به این سایت مراجعه نمایید
سایت دانشگاه  پیام نور استان بوشهر :     www.bushehr.pnu.ac.ir
جهت دریافت آخرین اخبار ،اطلاعیه دانشگاه پیام نور استان بوشهر به این سایت مراجعه نمایید .
 
سایت برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر :  sahba.pnu.ac.ir/sahba
جهت دریافت لیست ارائه دروس )  و وضعیت منابع درسی به آدرس زیر مراجعه نمایید :
پورتال کلی دانشگاه پیام نور کشور(www.pnu.ac.ir)پایین صفحه سایت بخش آموزش     ←برنامه ریزی اموزشی    ← لیست ارائه دروس و وضعیت منبع درسی سال تحصیلی 99-1400انتخاب دانشکده و رشته مورد نظر




در حال حاضر نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه پیام نور نیست داوطلبین عزیز می توانند سوالات خود را صرفاً در ساعت اداری به شماره واتس آپ 09908136742 ارسال نمایند.

گروه اظلاع رسانی دانشگاه پیام نور بوشهر

https://chat.whatsapp.com/B8PukOTaqfC0TATa4rQagI

گروه اطلاع رسانی ورودی 99 دانشگاه پیام نور بوشهر2
https://chat.whatsapp.com/JpdV9vU49ulHcLlVBpTvJd