فرهنگی
1402/2/12 سه‌شنبه
گرمیداشت روز روانشناس در دانشگاه پیام نور بوشهر
به مناسبت روز روانشناس

به همت مدیریت فرهنگی و انجمن روانشناسی دانشگاه پبیام نور بوشهر و با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر، معاونت اجتماعی ناجا استان بوشهر، مدیریت موسسه خیریه دارالاکرام بوشهر جمعی از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی بوشهر مراسمی به مناسبت روز روانشناس در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در این مراسم ابتدا دکتر چم‌کوری؛ ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن تبریک این روز به دانشجویان و اساتید این روانشناسی و مشاوره، با اشاره پیشینه علم روانشناسی از زمانیکه بخشی از علم فلسفه بود و تالیفاتی در این زمینه از ارسطو و ابن‌سینا و فارابی نگاشته شد و بعدها بعنوان یک رشته مستقل شناخته شد تا جائی‌که امروزه اهمیت دانش روانشناسی بعنوان یک رشته میان‌رشته‌ای و فراگیر به جائی رسیده تمامی حوزه‌های علوم انسانی را در‌بر می‌گیرد و هیچ رشته‌ای بی‌نیاز از روانشناسی نمی‌باشد.
ایشان افزود با توجه به اینکه روانشناسی علمی‌است که به رفتار و ذهن انسانها می‌پردازد بنابراین تمامی حوزه‌های دیگر از جمله پلیس، قاضی و ... چون با رفتار انسان سروکار دارند و بعد خیلی مهم انسان نیز رفتار اوست که به حوزه روانشناسی می‌پردازد بنابراین اهمیت دانش روانشناسی دوچندان می‌گردد.
در ادامه سرهنگ طهماسبی؛ معاونت محترم اجتماعی ناجا و جناب آقای کروبی مدیریت محترم موسسه دارالاکرام بوشهر نیز هرکدام به تبریک این روز و بیان سخنانی در رابطه با این موضوع پرداختند.
پس از آن اجرای موسیقی و استند‌آپ کمدی و پخش تیزر فعالیتهای انجمن علمی روانشناسی به نمایش درآمد و  در پایان از اساتید، دانشجویان  و کلیه کسانی‌که با انجمن علمی روانشناسی همکاری داشتند تقدیر بعمل آمد.


 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir