برگزیده ها
1402/2/12 سه‌شنبه
پیام تبریک دکتر محمد چم‌کوری به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم
12 اردیبهشت
دکتر محمد چم‌کوری سرپرست دانشگاه پیام نور استان بوشهر، با صدور پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز گرامیداشت هفته معلم و استاد را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرّحمن الرّحیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم و استاد را به تمامی مدافعان سنگر علم و معرفت تبریک عرض می‌کنم.
روز معلم یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش بزرگانی است که پویایی اندیشه‌شان متاثر از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری در جای جای این سرزمین طنین‌انداز شده است و نقش والای استادان و معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان به‌عنوان میراث گرانبهای انبیا و اولیای الهی در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.
تلاش برای  ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم  و همت برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در مقطع حساس کنونی است. و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های علمی و داشته‌ها و دستاوردهای حاصل شده، ثمره فعالیت عالمانه هزاران عضو هیأت علمی کشور است.
اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور خصوصاً اساتید محترم دانشگاه پیام نور که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف دانشگاهی، چه در کلاسهای درس حضوری و چه در کلاسهای درس مجازی در تلاش هستند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
 
امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال، در امر تربیت و تعلیم جوانان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشید.
                                                                                                          محمد چم‌کوری
                                                                                         سرپرست دانشگاه پیام نور استان بوشهر

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir