كوچك يا بزرگ كردن بخش :.افتخارات دانشگاه
کسب رتبه دوم کانون فیلم و عکس دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر در جشنواره ملی رویش کانون فیلم و عکس دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر در بخش پویا نمایی با انیمیشن « پناه بده» به کارگردانی دنیا کرم زاده حائز رتبه دوم جشنواره ملی رویش شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در اختتامیه ششمین جشنواره ملی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور «رویش» که از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری که در آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران برگزار شد، کانون فیلم و عکس دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر در بخش پویا نمایی با انیمیشن « پناه بده» به کارگردانی دنیا کرم زاده حائز رتبه دوم شد.

 دنیا کرم زاده کارگردان انیمیشن پناه بده گفت:این انیمشن در خصوص پناه جویانی است که مورد ظلم واقع شده‌اند و از جانب کودکان کشورهای مختلف جهان مورد استقبال قرار می گیرند.

وی در مورد نحوه ساخت این انیمشن گفت: این انیمیشن به سبک دو بعدی و دستی کار شده است و در ساخت آن فرزانه گلچمن دانشجوی پیام نور مرکز بوشهر به عنوان مدیر گرافیک و طراح کاراکتر ها، محمد علی کنار کناری به عنوان دستیار کارگردان، تصویربردار، اسکن و ویرایش عکس‌ها و نسرین چکری‌زاده دانشجوی دیگر دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر در بخش تولید انیمیشن و من نیز به عنوان کارگردان، انیماتور، تدوین‌گر و صداگذار حضور داشته‌ام.

هرساله اداره کل فرهنگی  و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان متولی کانون ها به منظور تشویق و تداوم فعالیت های کانونی، اقدام به برگزاری جشنوراه کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های سراسر کشور با عنوان «رویش» می نماید.

در این جشنواره دستاورد ها و فعالیت های کانون ها در شاخه های مختلف مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد. برگزاری نمایشگاه توانمندی های دانشگاه ها، دوره های آموزشی، برنامه های فرهنگی، نشست های فرهنگی و هنری و انتخاب برترین های هر حوزه از دیگر از  برنامه های جشنواره ملی رویش در دوره ششم بود که در قالب نمایشگاهی چند روزه به نمایش عمومی درآمد.

دنیا کرم زاده دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر تا کنون موفق به ساخت سه انیمیشن شده است که انیمیشن دیگری از وی با نام  «به دنبال زندگی» جزو شش انیمیشن برگزیده سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده بود، معرفی شد و به عنوان تنها نماینده استان بوشهر دربخش انیمیشن به بخش نهایی راه یافت. این انیمیشن نیز درخصوص کودکانی است که جنگ بر روی زندگی آنها تاثیر گذاشته و آنها را ازدنیای شاد کودکی دورکرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر