كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
در پرسش و پاسخ اینترنتی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با همکاران اداری همزمان با روز کارمند؛ تبدیل وضعیت نیروی های قراردادی و شرکتی/ اعمال یک مقطع بالاتر ایثارگران /حل مشکل مرخص زایمان و تسهیلات اعطایی دانشگاه به کارکنان/ بخشیده شدن کلیه جرائم دیر کرد بانک صادرات و...

پرداخت بهره وری همزمان با هفته دولت و روزکارمند

به گزارش روابط عمومی، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ، دکتر حسن علیزاده ضمن تبریک هفته دولت گفت:دانشگاه همزمان با گرامیداشت هفته دولت و روزکارمند به دستور رییس دانشگاه مبلغ 5 میلیون ریال بهره وری به تمامی کارمندان رسمی،پیمانی، قراردادی و شرکتی به صورت بن پرداخت می شود.

اعضای هیات علمی  مامور به تحصیل

دکتر علیزاده در خصوص  سوال اعضای هیات علمی  مامور به تحصیل افزود:  ما بدهی های گذشته را تا زمانی که مدرک استادیاری آنهااعمال می شود کسر نمی کنیم  ولی همزمان با صدور حکم جدید و براساس آن حقوق آنها پرداخت خواهد شد.

بهره برداری از سه سامانه نقل و انتقال کارکنان/ وام و میز خدمت الکترونیک در هفته دولت

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت : در راستای اجرای عدالت اداری و تسریع و تسهیل در ارائه خدمت، به سامانه سپاری امور در اولویت کاری دانشگاه قرار دارد که در همین راستان سه سامانه نقل و انتقال کارکنان/ وام و میز خدمت الکترونیک با حضور رئیس دانشگاه در دانشگاه پیام نور استان سمنان رونمایی و به بهره برداری خواهد رسید.

اطلاع رسانی تراز مالی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه برای اولین بار

عضو هیات رئیسه دانشگاه پیام نور در خصوص سوال برخی از همکاران در نحوه انتصاب هیات مدیره و مدیر عامل صنوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه افزود:  صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه پیام نور دارای سهام است و سهامدار ممتازآن دانشگاه می باشد که بر اساس اساسنامه صندوق و مصوبه هیات امنا انتخاب اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و بازرسین برعهده دانشگاه خواهد می باشد.

وی تصریح کرد : برای اولین بار تراز مالی و نحوه و میزان هزینه کرد، و پرداخت تسهیلات صنوق که به تایید هیات رئیسه دانشگاه نیز رسیده اطلاع رسانی خواهد شد تا همکاران در جریان امور قرار گیرند.

علیزاده با بیان نحوه پرداخت تسهیلات به همکاران افزود :بر اساس قوانین و مقررات ، صندوق تنها می تواند به اعضای عضو تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نماید . لذا همکاران رسمی، پیمانی و قراردادی و پرسنل شرکتی که عضو صندوق هستند تا سقف 400 میلیون ریال از دو بانک قرض الحسنه مهر و انصار می توانند تسهلات بانکی دریافت نمایند.

بخشیده شدن کلیه جرائم دیر کرد بانک صادرات همکاران

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه جدید با بانک صادرات تمامی کارکنان علمی و اداری که تا کنون تسهیلات وام قرض الحسنه و مرابحه را دریافت ننموده اند تا پایان سال جاری از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

وی میزان تسهیلات مرابحه را حداکثر 500 میلیون ریال و قرض الحسنه را 200 میلیون ریال  با سود 13 و 4 درصد اعلام و افزود: پیرو توافق فی مابین با بانک صادرات ، کلیه جرائم دیر کرد همکاران که مربوط به سال های قبل بود نیز بخشیده خواهد شد.

حل مشکل مرخصی زایمان همکاران ذینفع

دکتر علیزاده در خصوص مشکل مرخصی زایمان همکاران خانم دانشگاه گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته و صدور مجوز دیوان محاسبات  احکام این همکاران توسط کارگزینی صادر و حقوق آنان بر اساس قوانین و مقررات مربوطه تا زمان تعیین تکلیف اختلاف بین دانشگاه و بیمه تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد و همکاران ذینفع در این خصوص دیگر نگرانی نخواهد داشت.

اعمال یک مقطع بالاتر ایثارگران و تبدیل وضعیت خانوادهای معزز شاهد و ایثارگر

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه در خصوص اعمال یک مقطع بالاتر ایثارگران و تبدیل وضعیت خانوادهای معزز شاهد و ایثارگر گفت: با تصویب و تایید موضوع اعمال مدرک یک مقطع بالاتر ایثارگران و تبدیل وضعیت خانوادهای معزز شاهد و ایثارگردرمجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان ، موضوع در دستور هیات امناء دانشگاه قرار گرفت که به محض تصویب و ابلاغ آن در حکم همکاران ذینفع اعمال خواهد شد.

برنامه ریزی جهت کاهش سهم 93 درصدی پرداخت حقوق و دستمزد در دانشگاه

دکتر علیزاده با اشاره به سهم 93 درصدی پرداخت حقوق و دستمزد  در دانشگاه افزود:  با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته که انتظار می رود در یک بازه زمانی مناسب این میزان به ۷۵ درصد تقلیل یابد تا بتوانیم در حوزه‌های تکمیل پروژه‌های عمرانی ناتمام هزینه جاری مراکز و واحدها و بهره‌وری و مزایای کارکنان خدمات بیشتری ارائه نماییم.

تدوین شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه در دانشگاه پیام نور

عضو هیان رئیسه دانشگاه پیام نور با اشاره به تدوین شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه  و تصویب آن در جلسه مورخ 3/6/98 هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه پیام نور گفت : این مطالبه به حق کارمندان پس از تصویب هیات رئیسه دانشگاه ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

شورای صنفی کارکنان دانشگاه پیام نور

معاون اداری، مالی و عمرانی اظهار داشت: شورای صنفی کارکنان دانشگاه پیام نور به زودی با تدوین و تصویب اساسنامه آن اجرا خواهد شد. شورای صنفی به عنوان مطالبه همکاران توسط همکاران اداری دانشگاه اجرا و با انتخاب نماینده اعضای غیر هیات علمی و تشکیل مجمع عمومی آن که متشکل از 31 نماینده استانی و یک نماینده ستادی سازمان مرکزی و مرکز تحصیلات تکمیلی خواهد بود کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد دانشگاه تنها در تسهیل مراحل انتخاب با ایجاد شورای صنفی همکاری می کند و هیچ گونه دخالتی در خصوص اشخاص نخواهد کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر