كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو مسابقات فوتسال دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزارشد.+تصاویر مسابقات فوتسال گرامیداشت روز دانشجو با حضور ۱۰ تیم  در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر  برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بوشهر در مرحله نیمه نهایی تیم "به یاد مسعود عزیز" موفق شد با ۴ گل تیم دانشگاه پیام نور مرکز  را شکست دهد و در دیگر بازی نیمه نهایی تیم وحدت با ۲ گل مقابل تیم "مقاومت ۲" به پیروزی رسید. 

در نهایت تیم به یاد مسعود عزیز  در بازی فینال مقابل تیم وحدت به برتری رسید این بازی که تا ثانیه های پایانی با یک گل به سود تیم وحدت در جریان بود، تیم به یاد مسعود عزیز توانست در لحظات آخر بازی را به تساوی بکشاند و در ضربات پنالتی تیم وحدت که منتخبی از باشگاه های شهر بوشهر بود کاری از پیش نبرد و تیم به یاد مسعود عزیز بعنوان تنها تیم بدون شکست این بازیها با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

سید عادل میری مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان دراین خصوص  گفت: این مسابقات با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و افزایش میل و انگیزه قشر دانشجو به فعالیت‌های ورزشی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام روز دانشجو، در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار شد که در پایان از سوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه به تیم‌های برتر جوایز اعطاء شد.

میری خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم فوتسال؛ دانشگاه پیام نور، پرسپولیس، مقاومت ۱، مقاومت ۲، توس اسپرت در گروه یک قرار داشتند و تیم های  پارسه،  مقاومت ۳، به یاد مسعود عزیز، وحدت و عقاب در گروه دوم حضور داشتند.



تیم اول مسابقات

آقای گل مسابقات

1







 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر