كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزارشد مراسم گرامیداشت هفته بسیج و ایام ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ظهر دوشنبه در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام  نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)  گفت: دکتر بحرانی رئیس دانشگاه پیام نور بوشهر ضمن تقدیر از فعالیت بسیجیان دانشگاه پیام نور بوشهر گفت: با اشاره به بیانات امام راحل در مورد تشکیل  ارتش بیست میلیونی بسیج مستضعفین گفت: افتخار ما این است که در مجموعه بسیج در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم بگذاریم و بتوانیم زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) باشیم.

وی افزود: در دانشگاهی که ده هزاردانشجو دارد باید ده هزار بسیجی وجود اشته باشدو درراه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی همیشه در میانه میدان باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر نیز گفت: دانشجویان بسیجی باید خط مقدم مطالبه گری علیه فساد باشند. دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون روحیه جهادی و انقلابی و جهاد علمی دانشگاه باید به نسل جدید گفته شود .اگر مسئولی از ادامه راه خسته شده است می تواند جمع کند برود و با بهانه قرار دادن تحریم ها از از زیر بار مسئوایت شانه خالی نکنند.

سرهنگ سهراب انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است گفت: بسیج با خدمات و حرکت جهادی خود باید خنثی کننده این توطئه دشمن باشد. انتخابات در جمهوری اسلامی نشان دهنده وجود پیوند عمیق مردم و جمهوری اسلامی است.

انبارکی با بر شمردن توطئه های رسانه ای دشمن برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمنان در رسانه های خود به مردم القا می کنند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است. حربه دیگرشان این است که می گویند قدرت نظام در دست گروهی خاص است ولی وجود انتخابات و حضور همه سلایق سیاسی و مشارکت بالای مردم نشان دهنده پوچ بودن این ادعای دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: به مردم می گویند سیاست خارجی جمهوری اسلامی ماجراجویی در منطقه است در صورتی که همین سیاست خارجی حاوی امنیت برای ایران و سایر کشورهای منطقه بوده است. هجمه علیه نهاد های انقلابی همچون بسیج و سپاه و ادعای این که فعالیت های این نهادها علیه منافع ملی است و جمهوری اسلامی را محصول نسل گذشته قلمداد کردن ، از دیگر هجمهه های رسانه ای آن هاست.

سرهنگ انبارکی گفت: دانشجویان بسیجی باید خط مقدم مطالبه گری علیه فساد باشند. دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون روحیه جهادی و انقلابی و جهاد علمی دانشگاه باید به نسل جدید گفته شود . هرگاه روحیه جهادی را در مدیران حاکم نکردیم ضرر کردیم . اگر مسئولی از ادامه راه خسته شده است می تواند جمع کند برود و با بهانه قرار دادن تحریم ها از از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.









 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر