كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
با ارایه هشتاد ایده جدید در حوزه نخل خرما رویداد کارآفرینی نخل و خرمادر دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می شود. رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:با ارایه هشتاد ایده جدید در حوزه نخل خرما اولین رویداد کارآفرینی نخل و خرما پروندبه میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر ،رییس این دانشگاه گفت: رویداد کارآفرینی نخل و خرما با هدف شناسایی  و حمایت از ایده های جدید در زمینه نخل و خرما  برگزارشده است.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود:ایده های ارایه شده در زمینه های مختلف از جمله کاشت ،داشت،برداشت تا بسته بندی صادرات و.. می باشد.

وی درخصوص حمایت از ایده های برتر گفت: به ایده های برتر اول تا سوم به ترتیب مبلغ: بیست وپنج میلیون، بیست میلیون وپانزده  میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد و همچنین شش ایده برتر نیز مورد حمایت شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت ،معدن و تجارت قرار می گیرند.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر درخصوص برنامه های این رویداد نیز گفت: بعد از مراسم افتتاحیه   ایده ها ارایه خواهد شد و پس از برگزاری کارگاه های آموزشی ومنتورینگ تیم ها در روز سه شنبه و چهارشنبه ،تیم های طرح های پایش شده را  دوباره  ارایه می دهند و مورد داوری قرار می گیرند و روز پنج شنبه نیز اختتامیه و معرفی ایده های برتر خواهد بود.

اولین رویدد کارآفرینی نخل و خرما"پروند به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر از 6 الی 8 آذرماه برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر