اخبار
1398/1/28 چهارشنبهفرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دردانشگاه پیام نور گناوه گفت:
سیاست های ترامپ درمنطقه برای جهانیان قابل پذیرش نیست
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دردانشگاه پیام نور گناوه گفت: برنامه و سیاست های رئیس جمهوری آمریکا در منطقه ازجمله معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی درجهان قابل پذیرش نبوده و درقبال آن شکست سختی خورد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر سرهنگ یاسین اکبا در جلسه پویش حمایت دانشجویان پیام نور گناوه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآن دانشگاه افزود: ترامپ تصمیم های نابخردانه ای را در منطقه ازجمله معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، رسمیت بخشیدن حاکمیت آن رژیم جعلی بر بلندهای جولان و قرار دادن سپاه در فهرست سازمان های تروریسی گرفت که کشورهای جهان به جز رژیم جعلی صهیونیست و چند کشور مرتجع منطقه آن را نپذیرفتند.

وی اظهارداشت: ترامپ با اقدام اشتباه خود حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را که سپاه با حمایت مردم حافظ آن است، امضا کرد.

اکبا با بیان اینکه همه پاسدار انقلاب هستند، ادامه داد: اقدامی که رئیس جمهوری آمریکا علیه این نهادمقدس کرد وظیفه ما را نسبت به ارزش و آرمان های انقلاب افزایش داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب برای همه آحاد جامعه نقش و وظایفی ترسیم کرد که جوانان مخاطبان اصلی آن هستند.

وی افزود: در اجرای گام دوم انقلاب سپاه و بسیج وظیفه و مسئولیت سنگینی در تراز انقلاب اسلامی دارد که این نهاد در شهرستان همه تلاش و توان خود را برای تحقق آن بکار خواهد بست.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: رهبرمعظم انقلاب نگاه خاص و ویژه ای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد که مایه عزتمندی بیشتر برای این نهاد مقدس است.

مجید قربانی افزود: نهاد مقدس سپاه باداشتن مردان انقلابی و مومن همواره برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام باعث پیشبرد اهداف نظام شده است.

وی گفت: تصمیم نادرست و غیرقابل قبول ترامپ در تروریست خواندن سپاه با شکست مواجه خواهد شد زیرا که اقتدار این نهادمقدس اجازه قدرت نمایی به آمریکا نمی دهد و ازسوی دیگر همراه نشدن کشورهای دیگر با آن کشور سبب منزوی شدن استکبار شده است.

وی افزود: گنجاندن نام سپاه به عنوان نیروی نظامی و بخشی از یک کشور در فهرست گروه های تروریستی با عرف و قوانین بین المللی هیچگونه سازگاری ندارد و عملی غیرمنطقی و خصمانه است.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه افزود: مشی سپاه مبارزه با تروریسم است و مقابله این نهاد نظامی و مردمی با داعش که دست پرورده آمریکاست در اذهان جهانیان به اثبات رسیده است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر