اخبار
1397/12/15 چهارشنبه
افتتاح فاز اول فضای سبز دانشگاه پیام نور جم در روز درختکاری
همزمان با روز درختکاری فاز اول فضای سبز دانشگاه پیام نور جم افتتاح شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جم : مورخ 15 اسفند 97 همزمان با روز درختکاری با همت رییس دانشگاه پیام نور جم  دکتر مهرابی گوهری، یکی از خیرین شهر جم  آقای موسی رضایی، اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی فاز اول فضای سبز دانشگاه پیام نور واقع در پشت سالن ورزشی دانشگاه افتتاح گردید.

دکترمهرابی گوهری در خصوص اهمیت درختان گفتند که: درختان علاوه بر اینکه کیفیت هوا را افزایش داده و آلودگی‌ هوا را کاهش می دهند تولید اکسیژن کرده و زیستگاه حیات وحش هستند، همچنین کارکردهای زیبایی‌شناختی، دارند.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام، انسان را به کاشت درخت و توسعه فضای سبز ترغیب و تشویق نموده و آن را از صدقات برشمرده است به ‌نحوی‌که پیامبراسلام (ص) می‌فرمایند: « اگر شخصی درختی بکارد یا مزرعه‌ای را به زیر کشت ببرد و انسان‌ها، حیوانات یا پرندگان از آن بخورند، این کار صدقه‌ای از طرف آن شخص شمرده می‌شود. »

دکتر مهرابی گوهری همچنین از همکاری جناب شهردار و معاونین محترم شهرداری ، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهرجم و زحمات بی دریغ خیر ارجمند جناب آقای موسی رضایی در آماده سازی زمین و خاک برداری جهت ایجاد فضای مناسب کاشت نهال در دانشگاه قدردانی و ارزوی موفقیت روز افزون برایشان نمودند.

در ادامه برنامه ریاست دانشگاه، کارکنان، اساتید و دانشجویان اقدام به کاشت نهال نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر