اخبار
1397/11/17 چهارشنبهمسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور
دانشجو باید روحیه مطالبه گری خودرا تقویت کنند.
مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور: دانشجو باید روحیه مطالبه گری داشته باشداما این روحیه همراه با متانت و درک شرایط موجود باشد

.

 

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور درجمع تشکل ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر گفت: موفق ترین دانش آموختگان دانشگاه ها کسانی بوده اند که حضور فعال در انجمن ها و تشکل های دانشجویی داشته اند زیرا تجربه های فراوانی در مدت فعالیت در انجمن کسب کرده اند و این امر می تواند درآینده به آنان کمک کند.

حجت الاسلام نبوی در خصوص روحیه مطالبه گری در دانشجو گفت:دانشجو باید روحیه مطالبه گری داشته باشداما این روحیه همراه با متانت و درک شرایط موجود باشد.

وی با تاکید براین نکته که رسیدن به مراحل عالی علمی به راحتی ممکن نیست  از دانشجویان خواست تلاش  دراین زمینه را سرلوحه کارخود قراردهند.

وی درپاسخ به سوالی از دانشجویان که درخصوص وظایف نهاد دردانشگاه پرسیده بود گفت: وظیفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه هدایت ونظارت است و در خصوص مسایلی که می بیند بجا و به موقع تذکرات لازم را می دهد.

وی همچنین در خصوص ناهنجاریهای موجود درجامعه و دانشگاه گفت: عکس العمل سخت راه حل برخورد با ناهنجاریها نیست و دراین زمینه باید به نرمی رفتارکرد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر