كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: حمایت از دانشجویان مبتکر و مخترع از اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در بازدید از غرفه دانشگاه پیام نور استان بوشهر در جشنواره کشوری حرکت گفت: یکی از مسائلی که همواره باید مورد توجه دانشگاه­ها باشد توجه و حمایت از دانشجویان مخترع و مبتکر و همچنین حمایت از تولیدات دانشجویی است.

دکتر اسحاق جلالیان با مفید و سازنده خواندن برپایی این جشنواره در سطح دانشگاه پیام نور کشور افزود :برگزاری چنین جشنواره هایی سبب شناخت توانایی های دانشجویان خواهد شد و  امکان معرفی بیشتر آنان را به جامعه و بخصوص بخش صنعت فراهم خواهد ساخت و همچنین فضای رقابت خوبی را دربین ایشان به وجود خواهد آورد.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور کیفیت بخشی در حوزه های مختلف است که قطعا برگزاری چنین جشنواره هایی در ارتقائ سطح کیفی دانشگاه موثر خواهد بود.

دکتر جلالیان همچنین در خصوص حضور دانشگاه پیام نور استان بوشهر در این جشنواره افزود: انجمن های مهندسی عمران و پروژه ،زیست شناسی و کشاورزی  به نمایندگی از سایر انجمن های فعال دانشگاه  استان دراین جشنواره شرکت کردند  که با رتبه بندی هایی که در پایان کار صورت گرفت یکی از دانشجویان توانست به عنوان مخترع برگزیده جشنوار معرفی شود و همچنین دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز به علت حضور فعال در پنجمین جشنواره ملی حرکت و اولین جشنواره کشوری دانشگاه پیام نور به عنوان استان قابل تقدیر شناخته شد.

گفتنی است اولین جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور به منظور معرفی دستاوردهای انجمن های علمی و فرهنگی این دانشگاه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزارشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر