كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نوراستان بوشهر دوعنوان برترجشنواره نشریات را کسب کردند. دکتر اسحاق جلالیان : درششمین جشنواره کشوری نشریات دانشگاه پیام نور نشریه دانشجویی ((ابوشهر)) موفق به کسب رتبه سوم ونشریه پیام ماندگار این دانشگاه عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهررییس این دانشگاه گفت: در این جشنواره که با حضور 300 نشریه از 31 استان در خرم آباد برگزار شد ، بیش از 600 اثر در بخش مسابقه مورد ارزیابی قرار گرفت که در پایان این جشنواره، نشریه دانشجویی ابوشهر از پیام نور مرکز بوشهر به مدیر مسئولی جلال محمدی باغملایی  وسردبیری سجاد رنجبر رتبه سوم بخش علمی-تخصصی علوم پایه و فنی و مهندسی را کسب کرد.

 دکتر جلالیان  افزود:همچنین در بخش ویژه با موضوع ایثار و شهادت نشریه دانشجویی پیام ماندگار این دانشگاه به مدیر مسئولی فائزه فرامرزی متعلق به کانون شهادت و ایثار دانشگاه پیام نور بوشهر عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان بوشهر با هفت نشریه درجشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور شرکت کرده بود.

 رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: نشریات دانشجویی یکی از مهمترین فعالیتها درحوزه فرهنگی و عصاره فکر دانشجویان است که در افزایش پویایی و نشاط جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

دکتر جلالیان تصریح کرد: هدف از تقویت و حمایت نشریات دانشجویی آن است که دانشجویان از دانشگاهها به عنوان یک فضای آموزشی برای ورود به جامعه و انجام کارهای گروهی و پرورش افکار خود استفاده کنند.

     


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر