كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
جزییات ثبت نام رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان بوشهر پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد مجازی در 9 رشته و گرایش در دانشگاه پیام نور استان بوشهر/ایجاد ظرفیت جدید برای تحصیل شاغلین در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد مجوز پذیرش در 9 رشته و گرایش کارشناسی ارشد به صورت مجازی و همچنین پذیرش دانشجو ویژه شاغلین با مجوز وزارت علوم به دانشگاه پیام نور استان بوشهر داده شد

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رئیس این دانشگاه  با اعلام خبر فوق گفت: درسال جاری  و با توجه به ماموریت گرایی دانشگاه پیام نور مجوز پذیرش دانشجو در نه رشته وگرایش به صورت مجازی  از سوی وزارت علوم به این دانشگاه داده شد که این دسته از رشته ها علاوه بر ده رشته فعال عادی این دانشگاه است که به دو شیوه آموزش محور و پژوهش محور وجود دارد.

 دکتر محمدرضا بحرانی  افزود: رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری نیز  در سال جاری تحصیلی به رشته های کارشناسی ارشد  این دانشگاه افزوده شده است.

وی ادامه داد: رشته هایی که به صورت دوره های مجازی به این دانشگاه واگذارشده عبارتند از:زبان شناسی همگانی،الهیات گرایش فقه و مبنی حقوق،زبان و ادبیات عرب،ادبیات فارسی،ادبیات تطبیقی،ادبیات عامه،ادبیات پایداری،ادبیات گرایش ویرایش ونگارش،ادبیات کودک و نوجوان،

 وی ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکورسراسری می توانند  رشته های  کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شهرهای استان بوشهر اعم از عادی و مجازی را  را طبق دفترچه انتخاب رشته،برای تحصیل خود انتخاب نمایند.

دکتر محمد رضا بحرانی  گفت: درسال جاری تحصیلی پذیرش در4 نوع ظرفیت شامل پژوهش محور،آموزش محور،مجازی و مجازی ویژه شاغلین صورت می گیرد.

گفتنی است داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 تا 5 تیرماه می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کد رشته محل های انتخابی را در فرم الکترونیکی انتخاب رشته وارد کنند و نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند .

وی در توضیح شیوه های فوق اظهارداشت: شیوه پژوهش محور شامل پایان نامه می باشد اما در شیوه آموزش محور به جای پایان نامه،دانشجو چند واحد درسی به همراه سمینار را می گذراند.در شیوه مجازی نیز کلاسها از طریق الکترونیکی برگزار شده و دانشجو برای شرکت در کلاس نیازی به مراجعه حضوری به مرکز محل تحصیل خود ندارد که دراین شیوه امتحانات میان ترم نیز به صورت آنلاین برگزار شده و دانشجو صرفا برای شرکت در آزمون پایان ترم می بایست دانشگاه مراجعه نماید.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان بوشهر همچنین از پذیرش مجازی ویژه شاغلین خبرداد و در تشریح آن اظهارداشت: این شیوه مخصوص دانشجویان شاغل است.

دکتر بحرانی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور تسهیلاتی برای  امور آموزشی دانشجویان خود خصوصاً در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد کرده است که دانشجو درصورت قبولی در هریک از مراکزدانشگاه پیام نور سراسر کشور می تواند از امکان شرکت در کلاسهای الکترونیکی به جای مراجعه حضوری،انتخاب محل برگزاری آزمون های پایان ترم در نزدیک ترین مرکز آموزشی دانشگاه به محل سکونت خود،استفاده نماید.

اسامی رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان بوشهر:

زبان و ادبیات فارسی :بوشهر

شیمی:بوشهر

زبان و ادبیات عرب:بوشهر

زبان شناسی همگانی:بوشهر

فقه و مبانی حقوق اسلامی: بوشهر

روان شناسی تربیتی:بوشهر

روان شناسی بالینی کودک و نوجوان:بوشهر

علوم اجتماعی(مطالعات فرهنگی) بوشهر   :بوشهر

ادبیات پایداری:برازجان
جغرافیا و برنامه ریزی شهری :بوشهر

ادبیات تطبیقی،ادبیات عامه،ادبیات پایداری،ادبیات گرایش ویرایش ونگارش،ادبیات کودک و نوجوان: بوشهر

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:33562490

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر