كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
برپایی نمایشگاه عکس خیابانی کاری نو از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر نمایشگاه عکس خیابانی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دراین این نمایشگاه که در مقابل استانداری بوشهر برگزارشد  تصاویری  از دریا، بافت قدیمی ، طبیعت، عاشورا و ظرفیت‌های اقتصادی  شهر بوشهر  توسط دانشجویان رشته های هنر و معماری گرافیک و مرمت بنا های تاریخی به نمایش گذاشته شد.

 

خواستیم توانمندیهای دانشگاه پیام نور را در معرض نمایش عموم بگذاریم تا مردم بهتر  با این دانشگاه آشنا شوند.

مدیرگروه هنر و معماری دانشگاه پیام نور استان بوشهر در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: ما تاکنون چندین کارگاه و کلاس آموزش عکاسی با حضور استادان بزرگی چون حسن غفاری،حسن فتاحیان و پیمان نعمتی برگزارکردیم به نحوی که می توان گفت این نمایشگاه خروجی این کارگاه ها و کلاس هاست که دانشجویان پیشرفت بسیاری خوبی در این زمینه داشته اندجالب است بدانید که در همین نمایشگاه خیلی از آثار پیش خرید شده و دانشگاه با پیشنهاد های کاری خوبی در این حوزه روبرو شده است.

وی  درخصوص علت برگزاری این نمایشگاه در شلوغ ترین خیابان شهر گفت: اولا دانشگاه ها بایست تاثیر گذاری بیشتری بر جامعه اطراف خود داشته باشند و دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور می تواند تاثیر به سزایی در این خصوص داشته باشد.ثانیا  خواستیم که به مردم و مسئولان نشان دهیم که در کنار گوششان نفس بافت قدیم شهر به شماره افتاده است. ثالثا توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور را به نمایش عموم بگذاریم  تا مردم بیشتر با این دانشگاه و ظرفیت های آن آشنا شوند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر