كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی نشست هم اندیشی دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر برگزار شد به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی نشست هم اندیشی یک روزه ای با همکاری دانشگاه پیام نور استان بوشهر و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه گفت: امروز با وجود پیشرفت های علمی و عاطفی بشر اما متاسفانه شاهد آسیب های فراوانی از جانب انسان به طبیعت هستیم .

دکتر محمد رضا بحرانی یکی از عوامل اصلی بی توجهی انسان به محیط بیرون نتیجه  بی توجهی انسان به مسئولیت های خود درقبال طبیعت دانست و تاکید کرد انسانها همواره به دنبال این هستند که هنگام بروز مشکل به دنبال مقصری غیر خود بگردند که همین موضوع در خصوص آسیب هایی که به طبیعت می رسد نیز صادق است.

در این جلسه مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز به بیان عملکرد و اقداماتی که اداره در حوزه حفاظت و توسعه منابع طبیعی  انجام داده است پرداخت.

وی برنقش مردم در حفظ و نگهداری و توسعه منابع طبیعی تاکید و گفت: در توسعه منابع طبیعی  اگربدون همراهی مردم کار کنیم شاید نتوانیم نتیجه دلخواه  را بگیریم ولی اگر با مردم کار کنیم و آنان را با خود همراه کنیم قطعا نتایج مطلوب تری عایدمان خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر