كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: فعالیت‌های کمی و کیفی دانشگاه پیام‌نور بوشهر رضایت‌بخش است

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، حسن ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست با هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر اظهار کرد: نگاه دولت و نظام به گروه‌های مرجع آگاهان و عالمان فهیم و پیشرو در فضای علمی و فرهنگی کشور ویژه و در سطح بالایی از برنامه‌های خود قرار داده است.

ابراهیمی فضای استان بوشهر در پشتیبانی از دانشگاه‌ها و هیئت‌علمی همراه و همگام آن‌هاست، ادامه داد: وظیفه دانشگاه پیام‌نور ترویج علم و دانش بوده است.

وی بابیان اینکه در دانشگاه پیام‌نور در سطح استان ازلحاظ کمی و کیفی کارهای خوبی انجام‌شده، افزود: در دانشگاه باید به کیفیت بیشتر پرداخته شود تا اینکه دغدغه خود را معطوف به کمیت کنیم.

فرماندار شهرستان بوشهر با تأکید بر اینکه به ترویج علم، دانش و فرهنگ به جد باید توجه شود، بیان کرد: اگر در فضای دانشگاه‌ها بیشتر به فضای کمی پرداخته شود اثربخشی خوبی ندارد.

وی بابیان اینکه دانشگاه پیام‌نور به‌سوی پژوهش محوری و برنامه محوری جهش خوبی داشته است، گفت: این دانشگاه باید جایگاه اصلی پیدا کند.

فرماندار شهرستان بوشهر بابیان اینکه این دانشگاه بنیان مبارکی بود که گذاشته شد، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور بیشتر به سمت کارهای کاربردی‌تر رفته و در جامعه نیز تأثیر بسزایی دارد.

 رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت: دانشگاه پیام نور با 11 واحد مرکز دانشگاهی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی در سطح استان بوشهر است.

دکتر جلالیان به تعداد دانشجویان و اساتید این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان بوشهر 15 هزار دانشجو دارا بوده و 67 عضو هیئت‌علمی در آن فعالیت دارد.

وی  افزود: دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حمایت‌های مسئولین استانی و کشوری از لحاظ علمی، پژوهشی و پشتیبانی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 دکتر جلالیان با تأکید بر اینکه دغدغه‌های اصلی ما جذب، تکمیل اعضاء هیئت‌علمی، آموزش، فرهنگی و حوزه‌های عمرانی و مالی است، تصریح کرد: حوزه امتحانات در دانشگاه پیام نور از حساسیت خاصی برخوردار است.

.

 وی افزود: با استفاده از خدمات رفاهی خوب، پشتیبانی مالی، بالا بردن سطح آموزش‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و پیشنهاد برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی قوی و کسب رضایتمندی هرچه بیشتر دانشجویان افزایش دانشجو به ما کمک کند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از برنامه‌ها و مسیرهای دانشگاه پیام نور امروزی است، افزود: باید سعی کنیم هرچه بیشتر دانشگاه را به دانشگاه های نسل سوم نزدیک کنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر