كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
منتخب مردم بوشهر گناوه ودیلم در مجلس دهم شورای اسلامی کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور درسطح بسیار خوبی قرارداد. حجت الاسلام خدری: کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور بالاست و ازاین نظر درمقایسه بسیاری از دانشگاه رتبه بهتری را دارد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر منتخب مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس دهم شورای اسلامی در دیدار با مدیران دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: بنده دو هدف عمده و اساس داشته ام که یکی توسعه درمان و دیگری توسعه آموزش عالی در استان بوده است.

 حجت الاسلام خدری افزود: درمان از نیاز های اولیه و ضروری است و آنطور که شایسته و حق مردم استان بوده است مورد توجه قرار نگرفته و امروز در حوزه درمان استان ما با مشکلات متعددی مواجه است.

وی گفت: درحوزه آموزش عالی نیز می بایست در خصوص نیازهای علمی استان بازنگری هایی صورت پذیرد و دانشگاه ها به سمت تامین نیازهای استان حرکت کنند.

حجت الاسلام خدری در ادامه با اشاره به کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور بالاست و ازاین نظر درمقایسه بسیاری از دانشگاه رتبه بهتری را دارد.

وی همچنین گفت: آماده همکاری جهت ارتقائ جایگاه دانشگاه و توسعه آن متناسب با نیازهای استان هستم .

 دراین دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت: از فرصت پیش آمده در وزارت علوم و دانشگاه پیام نور در خصوص آمایش دانشگاه کمال استفاده را درجهت همسو شد با نیازهای استان خواهیم برد.

 دکتر محمد رضا بحرانی افزود:دانشگاه پیام نور ظرفیت ایجاد پژوهشکده ها را دارد و به همین منظور در طرح پیشنهادی دانشگاه پیام نور استان بوشهر سه پژوهشکده در شمال،مرکز و جنوب به ترتیب در حورزه تجارت و بازرگانی،کشاورزی و تاثیرات صنعت بر زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین آن را به سر انجام برسانیم.

 معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز دراین دیدار گفت: اگر آموزش عالی در مسیر اصلی خود قرار بگیردبه توسعه استان کمک زیادی می کند

 مهندس مهدی نامدار زادگان گفت:باید  از فرصت آمایش دانشگاه ها  کمال استفاده نماییم و از این موضوع جهت توسعه هرچه بیشتر استان بهره ببریم.


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر