كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور: اصل در دانشگاه پیام نور برتکریم دانشجویان ،کارکنان و اساتید است. جلسه روسای مراکر و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزارشد.










به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیران ستادی سازمان مرکزی در حاشیه نهمین گردهمایی مدیران و معاونان آموزشی دانشگاه پیام نور برگزارشد.

دکتر کریمی در این نشست گفت: دانشگاه تمام تلاش خود را جهت افزایش کیفیت قرار داده است وتمام تلاش خودرا دراین زمینه انجام می دهد.

وی در خصوص نحوه جذب دانشجو نیز تاکید کرد: سیاست دانشگاه پیام نور جذب دانشجو به هرقیمتی نیست و این دانشگاه حاضر نیست کیفیت تحصیلی را فدای افزایش تعداد دانشجو و توسعه کمی نماید.

وی ادامه داد جهت جذب دانشجو این دانشگاه  ،روش های دیگری را درنظر دارد که ازجمله می توان به  قانون تحصیل همزمان دانشجو در دو رشته اشاره کرد که این موضوع سبب باسواد ترشدن دانشجویان مستعد نیز خواهد شد.

دکتر کریمی  تاکید کرد:لازم است دلایل انصراف  برخی از دانشجویان را ریشه یابی کرد ودرصدد رفع مشکلات برآمد.

این مسئول  همچنین درخصوص نحوه جذب دانشجو درسایر دانشگاهها وهمچنین اقدام دانشگاه  دراین خصوص گفت:سیاست دانشگاه تخطئه سیاست های دانشگاه های دیگرنیست بلکه ضمن پیگیری های دغدغه های دانشگاه سعی داریم تصویر مناسبی از دانشگاه پیام نور ارائه دهیم.

دکتر کریمی تاکید کرد همه اذعان دارند که دانشگاه پیام نور از نظر تحصیلی دانشگاه سخت گیری است واین جای افتخار است و همواره سعی خواهیم کرد طبق اصول حرکت کنیم.

 

در این جلسه همچنین  دبیر کنگره بین المللی پیوست نگاری فرهنگی حضورداشت واظهار داشت: دانشگاه پیام نور با همکاری کنگره پیوست نگاری فرهنگی استان بوشهر درصدد ترسیم نقشه راه مهندسی فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر است که دراین راستا جهت دانشجویان،کارکنان واساتید برنامه های مدونی را ترسیم خواهد کرد.

 حجت الاسلام نصیری افزود:دراین استان ما بحث توسعه فرهنگی را داشته ایم وتاکنون چندین کنگره مهندسی فرهنگی را برگزار کرده ایم و درسال آینده نیز در صدد برگزاری کنگره بعدی هستیم  که تاکنون هفتصد مقاله به این کنگره رسیده است.

وی ادامه داد:امیدواریم بتوانیم با تعاملی که با دانشگاه پیام نوردراین زمینه برقرار می کنیم از حمایت های فرهنگی این دانشگاه نیز برخوردارشویم.




 










 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر