كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر دانشگاهیان بوشهر در ایام انتخابات نقش پر رنگی داشتند معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر درجمع دانشگاهیان پیام نور گفت:دانشگاهیان بوشهر در ایام انتخابات نقش پر رنگی در خلق این حماسه عظیم داشتند وتوانستند با برگزاری بحث و گفتگو در محیط دانشگاه و جامعه مردم را به شرکت موثر در انتخابات ترغیب کنند.

 

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری  درجمع کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نو راستان بوشهر ضمن گرامی داشت سوم خرداد و سالروز روز آزاد سازی خرمشهر در خصوص برگزاری انتخاب ریاست جمهوری گفت: صمیمانه از مردم استان بوشهر برای خلق حماسه 29 اردیبهشت سپاسگذاری می کنم و ما در بوشهر مشارکت 6/77درصدی را داشتیم.

عبدالکریم گراوند افزود:دراین انتخابات مردم بار دیگر راه عقلانیت و امید صحه گذاشتند و خواستار ادامه کار دولت برمبنای تدبیر و منطق بودند که وظیفه دولت است که از آرای مردم را پاس بدارد و در راه پاسداشت اعتماد مردم دولتمردان باید همه تلاش خود را به کارگیرند.

وی ادامه داد:این رای هم برای مردم و هم دولتمردان پیام داشت زیرا مردم خواستار ادامه راه البته با اصلاح اشکالات گذشته بودند و ما امیدواریم دولت با اقتدار کار خود را ادامه دهد و نقاط ضعف را برطرف نماید و نقاط قوت را تقویت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با اشاره به نقش دانشگاه درایام انتخابات گفت: دانشگاهیان بوشهر در ایام انتخابات نقش پر رنگی در خلق این حماسه عظیم داشتند وتوانستند با برگزاری بحث و گفتگو در محیط دانشگاه و جامعه  مردم را به شرکت  موثر در انتخابات ترغیب کنند.

عبدالکریم گراوندهمچنین تاکید کرد: امروز درهمایسایگی ما عربستان برای تامین امنیت خود بیش از صدوده میلیار دلار اسلحه خریداری می کند و دست به دامان زرو زور می شود؛ ولی جمهوری اسلامی امنیتش را از صندوقها می گیرد.

 وی در خصوص توسعه دانشگاه ها  گفت: ضرورت و نیاز امروز کشور حرکت برمبنای برنامه ای مدون  است و در بحث توسعه دانشگاه ها نیز ما همواره باید سند آمایش سرزمینی را مدنظرداشته باشیم.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر