كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر بیش از دوهزار نفر درمقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان بوشهر پذیرفته شدند. با اعلام نتایج کنکور سراسری سال جاری دوهزاروصد چهل نفر درمقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان بوشهر پذیرفته شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه گفت : درکنکور سال جاری دوهزارصدو چهل نفر دررشته های با آزمون و بدون آزمون(براساس سوابق تحصیلی)  این دانشگاه پذیرفته شده اند.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود این دانشگاه در حال حاضر دارای هشتاد رشته و گرایش تحصیلی و دویست هشتاد رشته محل  در  گروه های  علوم انسانی،فنی مهندسی،علوم پایه،هنر و کشاورزی در ده مرکز و واحد است.

دکتر بحرانی با اشاره به مزیت ها و کیفیت تحصیلی دانشگاه پیام نورگفت:  توجه به کیفیت و کیفی گرایی اولویت مهم فعالیت های دانشگاه پیام نور به شمار می رود و پذیرش فارغ التحصیلان این دانشگاه در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی، نشان دهنده کیفیت این دانشگاه است.
وی افزود: دانشگاه پیام نور به دلیل شیوه منحصر به فرد آموزش در این دانشگاه و کتاب محور بودن، دانش آموختگان را با پتانسیل های علمی قوی به جامعه تحویل می دهد و درخشش این دانش آموختگان در تمامی عرصه ها به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی دیگر دانشگاه های دولتی دلیلی بر این مدعاست به طوری که سی هزار نفر از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد امسال از دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور بوده اند که هزار نفر از آنان در دانشگاه تهران پذیرفته شده اند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر