كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر: مردم داری از ویژگی های دانشگاه پیام نور است. در حاشیه همایش ملی نماز و نیایش جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور با امام جمعه بوشهر دیدار کردند.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی سازمان مرکزی  دانشگاه پیام نور و همچنین مسئولین نهادهای مقام معظم رهبری در این دانشگاه  اظهار کرد: همواره سه خطر عمده دانشگاه‌ها و مراکز علمی دنیا را تهدید می‌کند که شامل دین‌
گریزی، سیاسی‌گری و ابتذال‌گرایی است.

وی بیان کرد: صهیونیسم و جهان استکبار همواره از این ترفندها برای سلطه بر مراکز آموزشی و دانشگاه‌های دنیا استفاده می‌کنند و جهان سلطه هیچگاه به دنبال دین‌گرایی در دنیا نیست چرا که دین با حرکت‌های ضد معنوی منافات دارد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: استکبار از ابزار هنر، سینما، ورزش و ... برای مدیریت افکار عمومی با هدف دور کردن مردم از دین استفاده می‌کند.

صفایی بوشهری گفت: استکبار به دنبال این است که محیط‌های دانشگاهی را دچار سیاست‌زدگی کند و در یک فضای پرتنش یا علم را متوقف کند یا سیاست‌زده به رنگ خود کند. وی خاطرنشان کرد: آنان ابتذال‌گرایی را در مقابل فرهنگ دینی به کار می‌برند و با این کار به دنبال دوری دانشگاه‌ها از حقیقت علم هستند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: استکبار با سیاست‌زدگی در دانشگاه‌ها به دنبال ایجاد آشوب در کشورهاست و در کشورها اندیشه‌های حاکم بر مدیریت دولت خود را ترویج می‌دهد.

 صفایی‌بوشهری با بیان اینکه خروجی دانشگاه‌های استکباری، علم به رنگ سلطه یا علم به رنگ سکولار است که هر دو محصول استفاده سلطه از علم است و هر روز آن را گسترش می‌دهد. وی با بیان اینکه روح معنویت دینی را باید در دانشگاه‌ها حاکم کنیم، اظهار کرد: جهان سلطه به دنبال توقف علم در دانشگاه‌هاست و وقتی فرهنگ حاکم بر دانشگاه غیر اسلامی باشد و عرصه سیاسی در جهت تعارضات بی‌مورد باشد، این دانشگاه خروجی تاثیرگذار و مثبتی نخواهد داشت.

امام جمعه بوشهر گفت: باید برای آینده دانشگاه‌ها، سند چشم‌انداز ترسیم شود و خروجی دانشگاه‌ها باید انسان‌هایی با فرهنگ انقلابی و اسلامی باشند ضمن اینکه در شرایط فعلی پیوند آموزش و پرورش و دانشگاه باید بیش از گذشته شود.

صفایی‌بوشهری خاطرنشان کرد: باید با نگاه مقام معظم رهبری تحولی جدی را در فضای تربیت علمی و فرهنگی ایجاد کنیم و این امر نیازمند همکاری جامع و فراگیر است.

وی با قدردانی از تلاشها و فعالیت‌های دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور مدیریت فرهنگی خوبی دارد و با جدیتی که در کار این دانشگاه مشاهده می‌شود شاهد توسعه بیش از پیش این دانشگاه خواهیم بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر پرچمدار فرهنگ ولایی و دینی است، تصریح کرد: مردمداری از ویژگی‌های دانشگاه پیام نور است و همیشه از فعالیت‌های این دانشگاه راضی بوده و هستیم

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر