كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
طرح ویژه فعالین فرهنگی دانشگاه های پیام نور استان بوشهر در مشهد مقدس آغاز شد. طرح ویژه فعالین فرهنگی با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نور استان بوشهر به مدت ۱۰ روزه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  حجت الاسلام یوسف جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر در افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: این طرح با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نور استان بوشهر به مدت ۱۰ روزه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان بوشهر با اشاره به نقش دانشجویان در عرصه های مختلف کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان فعال فرهنگی پیشروان فرهنگ در دانشگاه و جامعه هستند و نسبت به مسائل فرهنگی احساس مسئولیت می کنند.

وی ادامه داد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان بوشهر به منظور ارائه معارف مختلف، تعمیق و در دسترس قرار دادن مهارت های گوناگون علمی، فرهنگی و معرفتی اقدام به برگزاری طرح ویژه فعالین فرهنگی سیاسی دانشجویی(ضیافت اندیشه) نموده است.

حجت الاسلام جعفری افزود: جهت بهره بردن از فرصت ارزشمند دانشجویی علاوه بر دوره‌های آموزشی و فرهنگی، برنامه‌های زیارتی و سیاحتی متعددی نیز در این مدت در شهر مقدس مشهد برای در نظر گرفته ایم و دانشجویان از فضای جذاب اردویی و برنامه های نشاط بخش بهره مند خواهند شد.

وی ابراز کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری در جمع های مختلف و در دیدار با سیاسیون کشور دغدغه های فرهنگی را مطرح می کنند و قطعاً این موضوع بسیار مهم نباید فراموش شود، بلکه از روی کاغذها و از درون ذهن ها خارج شده و به عمل واقعی تبدیل شود و دانشجویان با دغدغه ای که نسبت به مسائل گوناگون دارند بهترین مجریان فرهنگی در سطح دانشگاه خواهند بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان بوشهر با اشاره به نقش دانشجویان در عرصه های مختلف کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان فعال فرهنگی پیشروان فرهنگ در دانشگاه و جامعه هستند، زیرا علاوه بر مسائل مختلف زندگی و تحصیل نسبت به مسائل فرهنگی و سیاسی جامعه و دانشگاه دغدغه دارند و احساس مسئولیت می کنند.

حجت الاسلام یوسف جعفری در پایان خاطرنشان کرد: خواهران دانشجو به عنوان افسران جوان جبهه جنگ نرم فرهنگی باید وظایف خود را در برابر هجمه های گوناگون دشمن در دانشگاه بدانند و با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) رسالت عاشورایی خود را به نحو احسن در جامعه به عرصه عمل بگذارند و سفیران فرهنگی جامعه و خانواده خود باشند.

 






 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر