كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
حضور جمعی کارکنان،اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نوراستان بوشهر در محافل قرآنی مساجد شهر بوشهر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان: ماه رمضان،ماه برکت ،رحمت و مغفرت است.

 

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر کارکنان اساتید و دانشجویان  این دانشگاه به صورت جمعی در محافل قرآنی مساجد شهر بوشهر حضور پیدا می یابند

برنامه های دانشگاه در این مجالس شامل قرائت قرآن دانشجویان ،سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان بوشهر،برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی و انتشار نشریه مذهبی و فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان است.   

درهمین رابطه   دیشب مسئول  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر  در مسجد امام صادق طی سخنانی گفت:  به گفته پیامبر(ص) این ماه برکت ،رحمت و مغفرت است.

حجت الاسلام جعفری در این خصوص تشریح کرد :منظور این نیست که در ماه های دیگر رحمت و برکت خداوند وجود ندارد بلکه رحمت و برکت حضرت حق دو گونه است عام وخاص که رحمت عام آن شامل همه می شود و درماه های دیگر وجود دارد ولی رحمت خاص آن شامل حال بندگان خاص او می شود و در ماه رمضان از آن جا که موانع وجود رحمت ،مغفرت و برکت برداشته می شود تمام اعمال روزه دار عبادت محسوب می شود.

وی در ادامه به یکی از برکات ماه رمضان اشاره کرد و افزود:از برکات این ماه نزول دفعی قرآن است که در شب قدر بر پیامبر (ص)نازل شده است.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد :تفکر وتدبر در قرآن علاوه بر قرائت آن همواره لازم وضروری است زیرا دریافت باطن قرآن بسیارعظیم است ومی تواند چراغ راه هدایت به سوی رستگاری باشد.
 




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر