كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
دانشجوی نخبه دانشگاه پیام نورواحد دیر استان بوشهر دانشجویان در دانشگاه پیام نور علمی تر و باسواد تر بار می آید. چهار کتاب و هفتاد شش مقاله علمی ،اجتماعی و ..... حاصل کار دانشجوی حقوق دانشگاه پیام نور واحد دیر بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دانشجوی پژوهشگر و نخبه رشته حقوق  دانشگاه پیام نور واحد دیر  تاکنون توانسته است 4 کتاب و 42 مقاله علمی در نشریات   و30 مقاله اجتماعی و سیاسی در خبرگزاری ها منتشر نماید

 طالب ابراهیمی  دانشجوی نخبه  دانشگاه پیام نور واحد دیر استان بوشهر در این خصوص تشریح کرد: بیشتر پژوهش های بنده در زمینه روابط بین الملل و اجتماعی و حقوقی بوده ولی اکثریت در حوزه روابط بین الملل بوده است.

 وی افزود: عناوین کتاب های تالیف شده به  ترتیب  عبارت است از :ایالات متحده آمریکا و خلیج فارس، نگاهی تطبیقی بر رضایت و گذشت در حقوق ایران، ایران و روابط ترکیه و ایالات متحده آمریکا، روابط ایران و ترکمنستان

 وی در خصوص مقالات منتشر شده خود نیز گفت: 1 مقاله Isi، 16 مقاله علمی پژوهشی، 6 مقاله علمی ترویجی، 13مقاله علمی تخصصی، 6 مقاله در همایش داخلی و بین المللی، ۳۰ مقاله در خبرگزاری ها از دیگر کارهای پژوهشی من بوده است.

ابراهیمی که دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل نیز می باشدوبه  عنوان عضو علمی مدعو در دانشگاه پیام نور ،آزاد و علمی کاربردی نیز  تدریس دارد در خصوص موفقیت های دیگر خود گفت:  درسال 1392 و 93 به عنوان پژوهشگر برتر در شهرستان های دیر و کنگان و همچنین دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی دیر و کنگان انتخاب شده ام .

دانشجو در دانشگاه پیام نور علمی تر و باسواد تر بار می آید

ابراهیمی در خصوص علت ورودش به دانشگاه پیام نور به عنوان دانشجوی رشته حقوق گفت: علت انتخاب بنده بدلیل غیر حضوری بودن کلاس های درس  دانشگاه پیام نور و پایین بودن شهریه این دانشگاه نسبت به دانشگاههای دیگر بوده و این که دانشجوی پیام نور باید کل کتاب را مطالعه نماید از لحاظ علمی نسبت به بقیه دانشگاهها دانشجویی باسواد تر بار و علمی تر  بار می آید و همین موضوع  بنده را برای انتخاب این دانشگاه مصمم نمود.

 ابراهیمی تاکید کرد:از مزیت های اساسی دانشگاه پیام نور می توان به هزینه بسیار کمتر نسبت به دانشگاه‌های آزاد و غیر انتفاعی، انتخاب حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس های درس، انتخاب شهر و رشته مورد علاقه به دلخواه، امکان حضور در کلاس های پنج شنبه و جمعه برای شاغلین، دانشجوی پیام نور با توجه به نظام آموزشی این دانشگاه مبتنی بر آموزش باز و دوری از شیوه استاد محوری دانشجو را موظف به مطالعه کتاب درسی می نماید و باعث علمی تر بارآمدن دانشجو می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر