كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رئیس مرکز توسعه فناوری­های راهبردی معاونت علمی رییس جمهور سیاست صنعتی و دودکش راه‌حل مشکل اشتغال نیست رئیس مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری در مرایسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: سیاست صنعتی و دودکش راه‌حل مشکل اشتغال نیست و باید با راهکارهای خلاقانه زمینه بهبود وضعیت اشتغال را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  دکتر اسماعیل قادری‌فر ب در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: دانشجویان باید با پرهیز از افراط و تفریط در عرصه‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت جامعه تلاش کنند.

وی خواستار توجه دانشجویان به مسائلی همچون قانونمندی، تدین و آتش‌به‌اختیار بودن شد و اضافه کرد: هسته‌های جهادی و فکری در دانشگاه‌ها تشکیل شود و از همه ابزارها برای دستیابی به پیشرفت و توسعه استفاده شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نشر مکتوب و گفت‌وگوی چهره به چهره نباید فراموش شود، ادامه داد: فضای مکتوب باید در جامعه گسترش یابد و نباید فضای مجازی باعث غفلت از این فضا شود.

وی خواستار تلاش تشکل‌های دانشجویی برای تقویت ارتباط استاد با دانشجو شد و بیان کرد: معرفت دینی و علمی و توجه به حرکت جهادی دانشجویی در همه عرصه‌ها باید مورد توجه باشد.

قادری‌فر بر لزوم تلاش برای توسعه فعالیت‌های علمی و دانش‌بنبان در سطح دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: سهم استان بوشهر در ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان باید افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در عرصه اقتصاد و صنعت، بیان کرد: با برگزاری استارتاپ‌های مختلف و متنوع می‌توان زمینه توسعه اشتغال در استان بوشهر را فراهم کرد.

رئیس مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری تصریح کرد: سیاست صنعتی و دودکش راه‌حل مشکل اشتغال نیست و باید با راهکارهای خلاقانه زمینه بهبود وضعیت اشتغال را فراهم کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر