كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور شبانکاره در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه : مجموعه دانشگاه پیام نور حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را اسرائیل جنایتکار اعلام می دارد . رییس دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره بهمراه اساتید ، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در کنار سایر اقشار جامعه ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره رییس این دانشگاه  در پایان راهپیمایی بعنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه بیان داشت : ما جامعه دانشگاه پیام نور بسیار مفتخریم که در کنار شما مردم شریف و همیشه در صحنه شبانکاره ، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ، یمن ، سوریه و کلیه آزادگان جهان اسلام اظهار داشته و نفرت و انزجار خود را از سردمداران کفر و ستم و در رأس آنها اسرائیل غاصب و امریکای جنایتکار و عوامل دست نشانده و تربیت شده آنها اعم از داعشی ها ، سلفی ها و تکفیری اعلام داریم .

وی در ادامه به ارائه گزارش در خصوص دانشگاه پیام نور شبانکاره پرداخت و افزود : دانشگاه پیام نور شبانکاره در سال 1386 با همّت  مردم شریف و مسئولین زحمتکش این بخش تأسیس گردید و قریب به هشت سال به ارائه خدمت و پرورش جوانان این منطقه نموده است که در این مدّت شاهد موفقیتهای بسیاری از آنان در آزمون کارشناسی ارشد ، آزمون وکالت و ... بوده ایم .

وی افزود : دانشگاه پیام نور بعنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ، کمترین شهریه را در بین سایر دانشگاه ها اخذ نموده و بدلیل سیستم آموزشی منسجم و با کیفیت خود ، منجر به افزایش توان علمی دانشجویان و موفّقیت شایان توجّه آنان در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی شده است. امید است همچون گذشته شاهد حمایت شما مردم عزیز از این دانشگاه باشیم تا با یاری هم گام بلندی در راستای توسعه آموزش عالی در این منطقه برداریم.

 













 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر