كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
جهت توسعه همکاریهای مشترک تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی استان بوشهر منعقد شد. به منظور ارتقا و توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت های موجود تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان بوشهر و جهاد دانشگاهی منعقد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه گفت:به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی آموزشی، پژوهشی و اشتغال

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور استان بوشهر و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد.

 دکتر محمد رضا بحرانی افزود:ارتباط هدفمند با مراکز فرهنگی علمی تحقیقاتی و آموزشی به منظور بهره گیری از مدلهای علمی در امور توسعه ،استفاده از فضاهای آموزشی و فرهنگی طرفین به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی آموزشی و پژوهشی ،مشارکت در زمینه فعالیت های فرهنگی پژوهشی آموزشی و اشتغال وهمچنین تبادل اطلاعات به منظور بهره گیری متقابل از ظرفیت های موجود با توجه به اهداف طرفین و انعکاس اولویت های تحقیقاتی آموزشی واحدهای تحت پوشش طرفین به یکدیگر از اهداف این تفاهم نامه است.

 

رییس جهاد دانشگاه استان بوشهر نیز دراین خصوص اظهار داشت : استفاده از ظرفیت های علمی،پژوهشی، فرهنگی و حتی فیزیکی دانشگاه ها از اهداف همکاری جهاد دانشگاهی با دانشگاه های استان است.

دکتر علی احمد زاده افزود:امیدواریم با تعاملاتی که در این خصوص با دانشگاه های استان صورت می گیرد بتوانیم هرچه بیشتر درتوسعه استان تلاش کنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر