كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر: مسابقات علمی موجب شکوفایی قابلیت‌ها و پتانسیل​های دانشجویان در حوزه​های عملی، مهارتی می شود. اولین دوره مسابقات نجات تخم مرغ با حضور 30 تیم به همراه 40سازه از میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد بین دانشگاههای مختلف ، در محوطه دانشگاه مرکز بوشهر برگزار شد

 

 

.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهررییس دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر در حاشیه این مسابقات گفت:هدف از برگزاری این گونه مسابقات پیاده سازی دانسته های نظری دانشجویان است و همچنین این مسابقات موجب شکوفایی قابلیت‌ها و پتانسیلهای دانشجویان  در حوزههای عملی، مهارتی می شود.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود: این‌گونه مسابقات می
تواند در ایجاد روحیه و افزایش انگیزه نزد دانشجویان و ارتقا کیفیت و بروز خلاقیت آن‌ها تاثیرگذار باشد.

 

مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر نیز در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه  گفت : تیم های شرکت کننده در این مسابقات باید سازه هایی سبک می ساختند که توان سالم نگه داشتن تخم مرغ را پس از سقوط از ارتفاع 15 متری داشته باشد.

 فریبا ارژنگ افزود: شرکت کنندگان در ساخت این سازه ها می توانستند از کاغذ، مقوا، چوب، نایلون و چسب استفاده کنند. هر تیم متشکل از حداکثر 2 نفر بودند .

وی ادامه داد: بر اساس سالم بودن تخم مرغ ، خلاقیت،زمان رسیدن تخم مرغ به زمین، به دقت پرتاب ، تحویل سریع سازه امتیاز تعلق می گرفت که ما بین تیم های شرکت کننده به ترتیب تیم های فست اول دو سازه از تیم آیته سازان مقام دوم و سوم و تیم پرود مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر