كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
برگزاری جلسه هماهنگی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور استان بوشهر جلسه هماهنگی امتحانات پایان ترم نیم سال دوم 94-93 با حضور مسئولین امتحانات استان و مراکز و واحدها برگزارشد.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر جلسه  هماهنگی امتحانات پایان ترم نیم سال دوم 94-93 با حضور مسئولین امتحانات، مسئولین حفاظت آزمون  و... در ستاد دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزارشد.

در این جلسه  معاون دانشگاه پیام نور استان  گفت: این دانشگاه برای ارتقا کیفی خود تلاش های بسزایی داشته است و ودربخش آموزش وجود کتاب های درسی این دانشگاه و همچنین برگزاری امتحانات منظم و یک پارچه و هماهنگ درسطح کشور  نمونه ای از این موارد است که این شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان کمک می کند که در مباحث علمی به شکوفایی و استقلال برسند.

 مهندس نامدارزادگان یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور استان بوشهر درمقایسه با سایر دانشگاه های پیام نور کشور را  صاحب رتبه بودن در نحوه برگزاری  امتحانات دانست و افزود:  عامل اصلی این موفقیت  تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان آموزش و سایرین در زمان برگزاری امتحانات است.

در این جلسه همچنین مدیر خدمات آموزشی دانشگاه به تشریح وظایف مراکز و واحدها در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم پرداخت و مسئولین برگزاری امتحانات مراکزسئوالات و مشکلات خودرا مطرح کردند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر