كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور عملکرد استان بوشهر در طرح ضیافت اندیشه قابل قبول است حجت‌الاسلام جمشیدی راد گفت: با توجه به فعالیت گسترده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر، ارزیابی کشور در خصوص استان بوشهر مثبت و قابل قبول بوده و امیدواریم که این تلاش ها و موفقیت ها تداوم داشته باشد




حجت‌الاسلام محمد صادق جمشیدی راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور   گفت: طرح ضیافت از چند سال پیش در دانشگاه های کشور به میزبانی نهاد رهبری برگزار شده و مورد استقبال دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح نه تنها تدریس معارف است، بلکه در کنار آن مسائل فرهنگی و سیاسی متفاوت وجود دارد که دانشجویان از دانشگاه ها و رشته های مختلف در کنار هم قرار می گیرند و با هم تعامل ایجاد می کنند که این تعامل در ترویج برنامه های فرهنگی دانشگاه قطعا موثر خواهد بود.

جمشیدی راد ابراز داشت: بسیاری از دغدغه ها و شبهاتی که در ذهن دانشجویان در مورد مسائل مختلف معرفتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی وجود دارد با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تعاملات خوب و منضبط در این دوره می تواند به نتیجه خوب و سازنده ای برسد که نتیجه موثر آن را در محیط دانشگاه و جامعه شاهد خواهیم بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور اضافه کرد: دانشجویان آمال و آرزوهای فراوانی دارند و وقتی کسی در کنار مضجع شریف امام رضا قرار می گیرد به لحاظ نورانیتی که وجود دارد بسیاری از مسائل را می توانند مطرح کند و از لحاظ روحی و روانی می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد.

وی ابراز داشت: حضور دانشجویان در کلاس های آموزشی که در جوار حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده مصداق زیارت می باشد و دانشجویان با حضور در این کلاس ها ضمن کسب آگاهی نسبت به امام خود معرفت بیشتری کسب می کنند.

وی در خصوص مهمترین برنامه های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اظهار داشت: یکی از اصلی ترین برنامه های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تقویت اساتید معارف اسلامی و نیز جهت دادن به کارهای فرهنگی مدیران و معاونت های فرهنگی در دانشگاه هاست.

وی ادامه اضافه کرد: سیاست های کلان فرهنگی در نهاد رهبری بررسی می شود و جهت اجرایی شدن می تواند با هماهنگی و همکاری مدیران فرهنگی و تشکل ها و دانشجویان فعال فرهنگی انجام دهند.

حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به نگاه ویژه نهاد رهبری در دانشگاه ها به مسئله عفاف و حجاب تصریح کرد: به مسئله حجاب یک نگاه آکادمیک و علمی داریم و بر این باوریم که نشست های علمی که بتواند پاسخ گوی سولات دانشجویان در خصوص عفاف و حجاب باشد راه گشا است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: اگر به سوال دانشجو به صورت علمی و اقنایی پاسخ داده شود، این دانشجو علاوه بر این که خود حجاب را رعایت می کند مبلغ حجاب در دانشگاه ها و برای خانواده ها می شود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر