كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
<br />

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: کیفی تر شدن و اثر بخش تر شدن فعالیت های آموزشی و پژوهشی پیام نور در سرلوحه برنامه های این دانشگاه قرار گرفته است . دومین جلسه روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در سال 1393 برگزار شد.



در این جلسه رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدها که در برگزاری امتحانات پایان ترم فعالیت داشته تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: با توجه به  بازدید و ارزیابی هایی که از امتحانات صورت گرفته پیام نور استان توانسته رتبه خوبی را کسب نماید .

دکتر جلالیان افزود :کیفی تر شدن و اثر بخش تر شدن فعالیت های آموزشی و پژوهشی پیام نور در سرلوحه برنامه های این دانشگاه قرار گرفته است .

دکتر جلالیان در ادامه به اهمیت پژوهش در دانشگاه اشاره کرد و تشریح کرد که یکی از اهداف در بخش پژوهش این بوده است که حق الزحمه گرانت ها هر چه سریعتر پرداخت شود که از این امر صورت پذیرفته است .

وی همچنین به شیوه ارزشیابی اساتید اشاره کرد و گفت این ارزشیابی دارای نواقصی است که از جمله اینکه صرفا دانشجویان در این  خصوص نظر می دهند دوم اینکه همه جنبه ها و مدارک ها مثل پژوهش، حضور اساتید و غیره در نظر گرفته نمی شود که با تمیهداتی ه درسازمان مرکزی دردست انجام است این نواقص برطرف خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر به بیان فلسفه روزه داری و همچنین تشریح اوصاف متقین از دیدگاه نهج البلاغه پرداخت.

حجه الاسلام یوسف جعفری همچنین در تشریح برنامه های نهاد رهبری گفت ،نهاد رهبری به همراه مدیریت فرهنگی دانشگاه چند برنامه کلان فرهنگی برای آغاز مهر ماه تا اسفند ماه سال جاری در نظر دارد که از جمله این برنامه ها می توان به کرسی آزاد اندیشی ،جلسات هم اندیشی و معرفت افزایی اساتید ،نهضت تفسیر ،نمایشگاه و جشنواره حجاب و عفاف اشاره کرد.

در پایان این جلسه از مدیران امور اداری و آموزشی ستاد استان بخاطر تلاش و کوشش ایشان در تبدیل وضعیت نیروهای اداری و همچنین برگزاری امتحانات پایان ترم تقدیر به عمل آمد.

درپایان این جلسه نیز روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی در ضیافت افطار دانشگاه شرکت کردند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر