كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: افرایش کیفیت خدمات آموزشی و مدیریت بهینه هزینه ها اولویت کار مراکز و واحدها قرار گیرد. دکتر جلالیان در جمع روسای مراکز دانشگاه پیام نور استان بوشهر: درسال جاری تحصیلی روسای مراکز و واحدها می بایست ضمن افرایش کیفیت خدمات آموزشی بردرآمدزایی تاکید داشته باشند و صرفا به شهریه ای که از دانشجو گرفته میشود تکیه نکنند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر اولین جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر درسال تحصیلی 94-95 با تاکید بر افرایش کیفیت خدمات آموزشی و مدیریت بهینه مسائل مالی برگزارشد.

 

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: تبدیل دانش به ثروت از طریق انجام امور پژوهشی و استفاده صحیح از اموال منقول و غیر منقول و همچنین فضای فیزیکی دانشگاه را از راه های درآمد زایی است و روسای مراکز و واحدها دراین خصوص بیشتر توجه داشته باشند.

وی همچنین افزود: قرار گرفتن دانشگاه پیام نور در جمع ده دانشگاه برتر کشور از نظر پژوهشی فاکتور امید بخشی است برای تبدیل علم به ثروت و همچنین بخشی از بودجه دانشگاه به این ترتیب تامین شود.

رییس دانشگاه پیام نور ارتباط دانشگاه با مراکز اقتصادی و تولیدی و نیازهای حیاتی جامعه را از عناصر مغفول مانده درکشور دانست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای و موفقیت های دولت تدبیر و امید دراین زمینه گفت:این موفقیت نقطه عطفی در سیاست خارجی ماست. اجرایی شدن این توافق سبب بازگرداندن شور و نشاط به فضای جامعه شد و همچنین درزمینه علمی نیز سبب ارتباط بیشتر و گسترده تر علمی ایران و جهان خواهد شد.

پر واضح است که افزایش تعامل جامعه دانشگاهی ما با دانشگاه های بزرگ معتبر جهان در سایه اجرای مفاد این سند مهم، تاثیرات شگرفی در نوسازی و بهسازی امور در کشور عزیزمان خواهد داشت

 

وی همچنین به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت:دانشگاه باید مجال عرضه نظرات طیف های مختلف سیاسی را در خود فراهم نموده و از این طریق به افرایش سطح اگاهی سیاسی دانشجویان و اعضای هیات علمی کمک نماید.

دانشجویان می بایست فرصت شنیدن صدا های مختلف را داشته باشند و بتوانند حضور فعال در زمینه انتخابات داشته باشند.

دکتر جلالیان خواستار فعالیت بیشتر کانون ها ،انجمنها و تشکل های دانشجویی دراین خصوص شد و افزود:دانشجویان می توانند درچارچوب قوانین دانشگاه نسبت به آگاه سازی سایر دانشجویان اقدام نمایند.

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر