كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرگفت: در مقایسه با سایر دانشگاه ها کمترین چالش در پرداخت شهریه با دانشگاه پیام نور داشته ایم. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرگفت: در مقایسه با سایر دانشگاه ها کمترین چالش در پرداخت شهریه با دانشگاه پیام نور داشته ایم. و تا کنون اظهار نارضایتی از سوی دانشجویان دراین خصوص نداشته ایم.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیامنور استان بوشهر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در دیدار با ریسس و مدیران دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت:بعد از درمان، موضوع پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر بیشترین دغدغه ماست و ما  انتظار داریم که نتیجه این تلاشها و هزینه ها تربیت دانشجویان ممتاز و با سواد باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرگفت: قانونگزار مسئولیت سنگینی بردوش بنیاد شهید گذاشته است بخصوص درحوزه آموزش فرزندان شهدا و جانبازان که بعد از درمان، موضوع پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر بیشتر دغدغه ماست و ما  انتظار داریم که نتیجه این تلاشها و هزینه ها تربیت دانشجویان ممتاز و با سواد باشد. بنابراین لازم است که فضای مناسب علمی و فرهنگی و اعتقادی برای دانشجویان مهیا شود.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: البته سیستم  آموزشی دانشگاه پیام نور موجب پرورش دانشجویان باسواد می شود

وی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش سالیانه دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: این همایش می تواند بستر مناسبی برای طرح مسائل حوزه ستاد شاهد و ایثارگر باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در خصوص اردوهای فرهنگی و تفریحی گفت: سهمیه اردوهای کشوری و استانی داریم که می توان براساس آن در قالب برنامه ای مدون،جهت حمایت و تشویق از دانشجویان  نخبه و ممتاز استفاده کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: ستاد ایثارگران دانشگاه نباید نگاهش صرفا به رفع مشکلات باشد بلکه لازم است دانشجو در طول دوره تحصیل مورد رصد قرار گیرد و بدین وسیله بتوانیم به ارتقا سطح فرهنگی و علمی آنها کمک کنیم.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود: این آمادگی داریم که دوره ها رسمی آموزشی  برای دانشجویان یا حتی کارکنان بنیادشهید برگزار کنیم.

  وی با اشاره به موفقیهای دانشگاه پیام نور در سال های اخیر گفت: دانشگاه پیام نور توانسته است زمینه های مناسبی برای توسعه آموزش عالی درسطح کشور فراهم نماید از جمله کلاس های نیمه حضوری ،برگزاری برخی از کلاسها به صورت الکترونیک وتلویزیون تعاملی  همچنین این دانشگاه در سال 93 رتبه اول آموزشی کشور را کسب کرده است . به همین دلیل دانشگاه پیام نور امکان توانمد شدن فارغ التحصیلان را بوجود آورده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جهت ارتباط بهتر و بیشتر با دانشجویان از سیستم پیامک و شبکه های اجتماعی استفاده شود همچنین جهت پاسخ گویی بهتر و مناسب تر مکان مناسبی جهت ستاد دانشجویی شاهد و ایثار گر درنظرگرفته شود

سید محسن موسوی افزود:  افزود: با توجه به مشکلاتی که برخی از دانشجویان در زمان فارغ التحصیلی به علت بدهی تحصیلی دارند  لیست دانشجویان بدهکار یک ترم قبل از فارغ التحصیلی به بنیاد شهید ارسال شود تا در روند فارغ التحصیلی آنان تسریع صورت گیرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: برنامه و فعالیت های خوبی  جهت دانشجویان ستاد شاهد در گذشته داشتیم از جمله برگزاری کلاس های تقویتی بنیه علمی،رسیدگی به وضعیت علمی و آموزشی دانشجویان،برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی، برگزاری همایش شهدای غواص استان بوشهر

 سید محمد حسن بصری افزود: دبیرخانه شهدای غواص دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است و هردو سال  بزرگداشت شهدای غواص برگزار می شود.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر