كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
با حضور 50 دانشجوی فارغ‌التحصیل مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 50 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 50 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه با حضور مسوولان دانشگاه ،دانشجویان و خانواده‌های آنها در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان گناوه در این مراسم با تبریک به همه فارغ‌التحصیلان  عنوان کرد: امروز همه شما یک مرحله از زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشتید و به عنوان یک کارشناس و افراد تحصیل کرده جامعه محسوب می‌شوید که نگاه جامعه به شما متفاوت است و باید  نوع پوشش، رفتار ،گفتار شما  با گذشته متفاوت باشد.

مرتضی سیاووشی افزود: این مرحله تحصیلی مرحله پایه برای پیمودن مراحل بعدی  است و بعد از این مرحله شما با تلاش و کوشش و پشتکار خود می‌توانید ادامه تحصیل دهید و مراحل بالاتر را طی کنید .

وی گفت: در حال حاضر دانشجویان فراوانی از دانشگاه های پیام نور در بهترین دانشگاه‌های مختلف ادامه تحصیل می‌دهند و امیدوارم که شما هم برای آبادانی و پیشرفت شهر و کشور خود بکوشید.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان گناوه  تصریح کرد: در دوره سه سال و نیم مدیریت در دانشگاه پیام نور در گناوه مشکلات فراوانی تا به امروز وجود داشته است که بسیاری از کارهایی که باید انجام بگیرد، انجام شده  است.

وی گفت: از مهمترین اقدامات راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد جغرافیای برنامه‌ریزی  روستایی بود که با تلاش دست‌اندرکاران اولین رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شهرستان گناوه محقق شده است.

مدیرارزیابی و نظارت دانشگاه پیام نور بوشهر در این مراسم  با تبریک به همه فارغ‌التحصیلان اظهار داشت: امیدوارم که این مرحله آغاز مرحله بالاتر در زمینه تحصیلی برای همه فارغ التحصیلان باشد و در زندگی مراحل خوشبختی را طی کنند.

رضا یدی  با تبریک اعیاد دهه امات و ولایت گفت: امیدوارم که همه ما توفیق یابیم که پیروان حقیقی این بزرگان دینی باشیم و رفتار و کردار آنها  را در زندگی سرلوحه خود قرار دهیم.

قرائت سوگندنامه دانشجویی توسط دانشجویان دانشگاه، شعرخوانی یکی از شاعران ، پخش کلیپ از فعالیت‌های دانشگاه، اجرای موسیقی، تقدیر از دانشجویان برتر رشته‌های مختلف تحصیلی و دانشجویان ورزشکار مدال‌آور در رشته‌های ورزشی و  اهداء لوح تقدیر و گرفتن عکس یادگاری فارغ التحصیلان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است دانشگاه پیام نور گناوه در سال 1378 با یک رشته مدیریت بازرگانی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر دارای  18 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد جغرافیای برنامه ریزی روستایی است که از مهرماه دانشجو می پذیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر