كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر: ایده‌های دانش‌بنیان دانشجویان مورد حمایت قرار می‌گیرد. معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از طرح‌های دانشجویان گفت: در این راستا خلق ایده‌های تازه و دانش‌بنیان دانشجویان استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مهرداد ستوده در مراسم افتتاح پنجمین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی و نخستین دوره مسابقات منطقه‌ای بتن با تبریک روز مهندس و با اشاره به جایگاه آموزش در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار داشت: شرط حرکت در راستای توسعه پایدار و متوازن، گام برداشتن در قالب یک سیستم و با بهرمندی از برنامه محوری است و از این رو ضروری است نگاه بنیادی به آموزش و نگاه احترام آمیز به معلم است.

 

وی شرط اساسی درپیشرفت هرجامعه‌ای را وجود آموزش صحیح دانست و افزود: توجه به جایگاه و نقش اساسی معلم می‌تواند اساس آموزش صحیح در جامعه باشد زیرا  در جامعه‌ای که معلم با تکریم نگریسته شود آن جامعه درمسیر توسعه متوازن حرکت می‌کند.

 

ستوده با بیان اینکه مهندسان صاحب ایده‌های نو و عامل تحول در هر جامعه‌ای هستند گفت: امروز یکی از ارزش‌های علمی این است که ایده‌ای که خلق می‌شود قابل تبدیل به ثروت باشد به همین سبب ما همواره از خلق ایده‌های تازه حمایت  می‌کنیم.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از طرح‌های دانشجویان تصریح کرد: در این راستا خلق ایده‌های تازه و دانش‌بنیان دانشجویان استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

 

وی درخصوص ضرورت تربیت نیروی متخصص دراستان بوشهر گفت: امیدواریم بتوانیم با تربیت هرچه بیشتر متخصصان اثرگذار درجامعه و درصنعت و حوزه کلان مدیریتی  بتوانیم امتیازات بیشتری برای توسعه استان بوشهر به دست آوریم.

 

پنجمین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی و نخستین دوره مسابقات منطقه‌ای با حضور تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی از چهار استان بوشهر، هرمزگان، خوزستان و فارس  به میزبان دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر درمجتمع فرهنگی و هنری بوشهر در حال برگزاری است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر