كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
با حضور کارآفرین برتر استان بوشهر کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان در گناوه برگزار شد با حضور کارآفرین برتر استان بوشهر، کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان در دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان با حضور دانشجویان و بانوی کارآفرین برتر استان بوشهر در دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد.

 

کارآفرین برتر استان بوشهر در این کارگاه اظهار داشت: به مدت  14 سال تعاونی تولیدی صنایع‌دستی راه‌اندازی کرده‌ایم که در این مدت موفق به اشتغال‌زایی برای  تعداد 70 نفر شده‌ایم.

 

راضیه عبدالهی افزود: کارگاه تولیدی در رشته‌های گلیم، تابلو فرش، معرق چوب، حجم پیکر تراش و مشبک‌چوب فعالیت دارد و در سال‌های اخیر در کشور مختلف عربی و اروپایی نمایشگاه عرضه محصولات برپا کرده‌ایم که  دی ماه امسال نیز تصمیم داریم در نمایشگاه میلان ایتالیا شرکت کنیم.

 

وی آمادگی خود را جهت آموزش و برپایی نمایشگاه در دانشگاه پیام نور و همکاری در این زمینه اعلام کرد.

 

مسوول فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور گناوه  در این کارگاه آموزشی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه  نهادینه‌کردن تفکر کارآفرینی در دانشگاه و ایجاد انگیزه و ترغیب دانشجویان به سمت فضای کسب کار است

 

ضرغام خرمی افزود: این کارگاه یک روزه و با شرکت دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه و با دعوت از بانوی کارآفرین نمونه استان بوشهر در محل دانشگاه برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر