كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور شهرهای بوشهر درسال 97 زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر در سال 97 بزودی اعلام می شود. با عرض تبریک به پذیرفته شدگان کارشناسی مراکز دانشگاه پیام نور استان بوشهر درسال 97، به اطلاع می رساند: ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه گلستان (reg.pnu.ac.ir )خواهد بود.

زمان دقیق ثبت نام و جزئیات بیشتر آن علاوه براطلاع رسانی از طریق پیامک به پذیرفته شدگان، در پورتال اینترنتی دانشگاه به نشانی bushehr.pnu.ac.ir  نیز اعلام خواهد شد.

در حال حاضری نیازی به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از سوی پذیرفته شدگان به دانشگاه نمی باشد.

داوطلبان می توانند درساعت اداری از طریق پیامک ویا پیام رسان سروش به شماره 09309508831 سوالات و ابهامات خودرا مطرح نمایند.

ضمنا برای تسریع در ثبت نام توصیه می گردد تصویر مدارک ذیل با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی ( گلستان ) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir بارگذاری نماید.

مدارک لازم:

1- تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه و پشت و روی کارت ملی

2- عکس 4×3 با زمینه روشن( چهار قطعه برای مشمولین نظام وظیفه و دو قطعه برای سایرین) پشت نویسی شده

3- اصل مدرک دیپلم متوسطه و تصویرآن

4- مدرک پیش دانشگاهی  و تصویر آن

5- ارائه رسید پستی تائیدیه پیش دانشگاهی(مراجعه به ادارات پستی و یا دفاتر خدمات ارتباطی)

6- ارائه مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه
7- یک حلقه سی دی حاوی مدارک اسکن شده فوق

ضمنا حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و با فرمت jpg یا jpeg باشد.

شماره تماس مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر

اگر دانشجویی نتواند تا 31/06/97 مدرک پیش دانشگاهی اخذ نماید(یک یا چند درس افتاده داشته باشد )فقط  می تواند ثبت نام اینترنتی  انجام می دهد و نمی تواند انتخاب واحد کند تا 30 دی ماه به شما فرصت داده می شود تا مدرک پیش دانشگاهی خود را کامل کرده و ارائه دهید تا ثبت نام شما قطعی گردد.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر