كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
جذب دانشجو متناسب با رشته های تحصیلی مورد نیاز استان بوشهر دانشگاه پیام نور استان بوشهر دربیش از هشتاد رشته محل کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور استان بوشهر در حال حاضر در بیش از هشتاد رشته محل درمقطع کارشناسی دانشجو جذب می کند که بسیاری از این رشته ها متناسب با نیاز بازار کار استان بوشهر می باشد.

دکتر بحرانی به نیازهای استان درحوزه های نفت و گاز،نیروگاه اتمی،کشاورزی،پروژه های صنعتی ،بازرگانی و تجارت اشاره کرد و گفت:دردانشگاه پیام نور استان بوشهر متناسب با این نیازها رشته های تحصیلی وجود دارد که ازجمله می توان به رشته های مهندسی نفت و گاز، فیزیک هسته ای، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و بازرگانی، متالوژی صنعتی،چندین گرایش رشته کشاورزی اشاره کرد .

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر درادامه به مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: پذیرش براساس سوابق تحصیلی، امکان تحصیل همزمان با اشتغال، آموزش الکترونیک و نیمه حضوری،تحصیل همزمان دردورشته تحصیلی،سهولت تغییر رشته و مهمان شدن درسایر مراکز دانشگاه پیام نور کشور،اعطای وام تحصیلی به دانشجویان،  وجود کتاب های استاندارد تحصیلی، بومی گزینی دانشجویان،دریافت شهریه  پایین(یک سوم سایر دانشگاه ها) ازویژگی های این دانشگاه می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اشاره به پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی  از طریق کنکور سراسری و بدون آزمون در این دانشگاه گفت: ثبت نام متقاضیان از نیمه مردادماه و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

 وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند اطلاعات تکمیلی را در موعد ذکر شده از طریق سایت سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور پیگیری کنند.

دکتر بحرانی افزود: افزود: سال گذشته حدود 1000 نفر در دوره کارشناسی در دانشگاه پیام نور استان بوشهر ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر